انتخابات

مذاکرات مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس با بازیکنان استقلال شروع شده و برخی از گزینه‌ها برای مذاکره فراخوانده شده‌اند.

این چه پیشنهادهایی است؟ جر و بحث لفظی مدیران هلدینگ با استقلالی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، دراین میان نکونام نام تعدادی از بازیکنان را به باشگاه داده که البته از سوی مدیران فراخوانده نشده‌اند و ظاهراً برسر تمدید قرارداد برخی بازیکنان اتفاق نظر وجود ندارد. مشخصاً می‌توان به نام آرش رضاوند اشاره کرد که در فهرست مدیران هلدینگ نیست، اما نکونام ظاهراً به مدیران این باشگاه پیشنهاد داده بود این بازیکن به نوعی در آب نمک باشد تا اگر بازیکن بهترین جذب نشد، با رضاوند قرارداد منعقد شود، اما مدیران هلدینگ بدون توجه به این درخواست اعلام کرده‌اند رضاوند باید تحت هرشرایطی از این باشگاه کنار گذاشته شود و درحد نام این باشگاه نیست.

درباره دیگر بازیکنان نیز همین ذهنیت وجود دارد و مدیران هلدینگ دست فرمانی را درپیش گرفته‌اند که جالب توجه است. آن‌ها قصد دارند برای بازیکنانی که از نظر فنی وضعیت مطلوبی دارند، هزینه کنند و حتی از پرداحت پول اضافه به برخی بازیکنان که فصل پیش دراین تیم حضور داشتند نیز از خود وسواس به خرج می‌دهند. برای مثال زبیر نیک نفس برای مذاکرات نزد مدیران استقلال رفته بود که در مذاکره اعلام کرده سه برابر بیشتر از فصل قبل می‌خواهد که این موضوع به شدت سبب عصبانیت مدیران هلدینگ شده و به این بازیکن گفته شده دنبال تیم جدیدی باشد، چون استقلال از این پول‌ها ندارد که به بازیکنی پرداخت کند.

سیاست مدیران جدید استقلال پرداختی براساس توانمندی بازیکنان است و آن‌ها اعتقاد دارند اگر بازیکنی از لحاظ فنی وضعیت مطلوبی داشته باشد قطعاً آن‌ها از لحاظ مالی تأمینش خواهند کرد، اما قطعاً آن بازیکن زبیر نیک نفس یا امثالهم نیستند که در فصلی که گذشت هیچ نمایش خاطره‌انگیزی در ذهن هواداران خود به یادگار نگذاشتند و بدون شک مدیران استقلال باید بی هیچ تعارفی این قبیل بازیکنان را از استقلال کنار بگذارند. بهتر است استقلال ۱۱ ستاره بخرد، اما لیست خود را با بازیکنان معمولی پر نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بازیکن درجه دو نباید جذب بشه . با بازیکن درجه دو و سه نباید تمدید کنن . استقلال پر شده با بازیکن درجه دو و درجه سه !!!
  • هوادار ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    با نکونام و نوچه هاش استقلال هیچی نمیشه.استقلال اول مربی خوب و در سطح بالا میخاد بعد ستاره . همین بازیکنان فعلی با یک مربی کاربلد و با تجربه میتونن نتیجه بگیرند و ستاره بشن