باشگاه پرسپولیس تنها چند روز زمان دارد تا از جدایی سنگربان ملی‌پوش خود جلوگیری کند.

گلرسرخ‌ها در هوای لژیونر شدن

در حالی که بیرانوند در اخرین مصاحبه خود بر ماندن در پرسپولیس تاکید کرده  اما خبرهایی که از گوشه و کنار  مخابره می شود که حکایت از شکرآب شدن رابطه او با باشگاه دارد.
 علیرضا بعد از پایان فصل و قبل از این‌که وارد اردوی تیم ملی شود، از طریق وکیلش در فدراسیون درخواست فسخ قراردادش را ثبت کرد و به باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مطالباتش را طی چند روز آینده نگیرد، قراردادش را با قرمزها فسخ خواهد کرد.
این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد به خصوص اینکه پرسپولیس باید فصل آینده در بازی های آسیایی هم شرکت کند و از دست دادن گلری مثل بیرانوند برای آن ها گران تمام خواهد شد.

*اتمام قرارداد ۱۱ بازیکن
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی رقابت لیگ برتر در شرایطی با  شکست مس رفسنجان به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم دست پیدا کرد که با اتمام فصل قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم نیز به پایان رسید.
مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان لیگ بیست و سوم به پایان رسید.
*بیرانوند به تراکتور می رود؟
طبق قرارداد جدید او ، چنانچه باشگاه پرسپولیس تا ۱۰ روز بعد آخرین بازی فصل سرخ‌پوشان تمامی مطالبات بیرانوند را در فصل جاری پرداخت نکند، او می تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شود.
حالا سرخ‌پوشان تنها چند روز زمان دارند تا از جدایی سنگربان ملی‌پوش خود جلوگیری کنند. این در حالی‌ است که گفته می‌شود این بازیکن با باشگاه تراکتور قرارداد داخلی نیز بسته است.
*اختلاف اصلی بر سر چیست؟
بیرانوند معتقد است هنوز ۴۰ درصد از قراردادش را از پرسپولیس طلب دارد ولی باشگاه پرسپولیس معتقد است که علیرضا کمتر از ۳۰ درصد طلب دارد. همین موضوع باعث شد تا کار بیرانوند و پرسپولیس به فسخ قرارداد بکشد. گفته می‌شود مطالبات بیرانوند از پرسپولیس حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

*پیشنهادهای خارجی
چندی قبل یک مدیر برنامه  که ارتباطات خوبی با تیم‌های حاشیه خلیج فارس دارد، موفق شد با بیرانوند ارتباط برقرار کند. او مدعی شد که می‌تواند با توجه به خوب شدن روابط ایران و عربستان، برای بیرانوند از این کشور آفر بیاورد. به غیر از این مدیر برنامه ، افراد دیگری هم در پی آوردن پیشنهاد خارجی و به خصوص از عربستان برای او هستند. در عین حال 
تازه‌ترین اسمی هم که در کنار نام بیرانوند مطرح شده، اسپارتاک مسکو  است؛ تیم پنجم جدول ۱۶تیمی لیگ روسیه که گویا چند گزینه برای جذب دروازه‌بان دارد و یکی از آنها هم علیرضا بیرانوند است.

*واکنش مدیران پرسپولیس
مدیران پرسپولیس که اصلا نمی‌خواهند ستاره تیمشان را از دست بدهند، قصد دارند به زودی با علیرضا و وکیلش مذاکره کنند و با پرداخت مطالبات او اجازه فسخ قرارداد را به بیرانوند ندهند. اگر این کار را انجام ندهند،  برای نگه داشتن بیرانوند کار سختی در پیش خواهند داشت در صورت فسخ یکطرفه قرارداد، برای حفظ بیرانوند باید قرارداد جدیدی با او امضا کند و با توجه به درخشش علیرضا در این فصل و همچنین بالا رفتن قیمت بازیکنان، نمی‌تواند با همان مبلغ توافق‌شده قبلی این بازیکن را نگه دارد.سال قبل بیرانوند برای رفتن به استقلال ساز جدایی کوک کرد. پیشنهاد 120 میلیونی آبی ها به این دروازه بان مدتها سوژه خبری بود و هنوز که هنوز است در مورد آن ملاقات ها  ومذاکرات حرف و حدیث کم نیست. او اما در نهایت لباس پرسپولیس را از تن در نیاورد و دست آبی ها را در پوست گردو گذاشت.
سوالی که ذهن را درگیر می کند این است که آیا این بار هم با کوتاه آمدن مدیران پرسپولیس ، وی همچنان سرخ پوش باقی می ماند؟ یا این بار هشدار هایش به مدیران این تیم جدی تر است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.