طرح ملی «ورزش و مردم» با حضور جمعی از ورزشکاران، مسوولان ورزش و جوانان و اعضای هیات‌های ورزشی خراسان رضوی روز پنجشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد آغاز شد.

طرح ملی «ورزش و مردم» در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف توسعه ورزش رایگان برای همه اقشار جامعه و سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در قالب ورزش صبحگاهی و عصرگاهی اجرا می‌شود.

رضا آذریان افزود: این طرح توسط وزارت ورزش و جوانان تصویب شده و مردان و زنان در تمامی گروه‌های سنی و اقشار جامعه با اولویت بانوان خانه‌دار و شاغل که به لحاظ پزشکی مجاز به فعالیت بدنی هستند، در آن شرکت می‌کنند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی اظهار کرد: در این طرح پیش‌بینی شده است که بیش از ۱۰ هزار نفر در افزون بر ۸۰ مکان ورزشی استان به ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بپردازند.

وی گفت: هم اکنون ۳۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح پارک‌ها، بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی سطح استان خراسان رضوی فعال است که در قالب این طرح مشارکت خواهند کرد.

آذریان افزود: طرح ورزش و مردم در خراسان رضوی از ساعت ۶ تا ۷ صبح برای مردان و از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ برای زنان و در نوبت عصر هم از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برای زنان و ساعت ۱۹ تا ۲۳ برای مردان در اماکن ورزشی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.