انتخابات

امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: عدالت‌خواهی وامانتداری به‌عنوان دو شاخصه مهم فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

عدالت‌خواهی وامانتداری دو شاخصه مهم فرد اصلح ریاست جمهوری

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به کنار کاخ سفید رسیده و دانشجویان آمریکایی با زبان فارسی شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و این اهتمام با جهاد تبیین و برگرفته از پیام غدیر است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز شرایط ویژه‌ای دارد و دستاوردهای انقلاب اسلامی متوقف به مرزهای کشور نیست و عالم را فرا گرفته و در شرایط عزتمندانه‌ای قرار داریم.
امام جمعه موقت تربت حیدریه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات از مهم‌ترین تصمیمات ملت ایران بوده که نمایش قدرت سیاسی جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است و برگزاری آن با حضور حداکثری باعث عزت و عظمت کشور است.
وی با بیان اینکه حیاتی‌ترین مسأله برای عزت ایران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان با اطلاع از این موارد و نگرانی از آن سعی دارند مشارکت در انتخابات را با لجن‌پراکنی به حداقل برساند.
ارژنگ ادامه داد: دشمن با بکارگیری امپراتوری رسانه‌ای و پمپاژ دروغ، سعی دارد گفتمان انقلاب اسلامی را که جهانگیر شده با ابزار بی‌اطلاعی مردم از برکات اسلام و انقلاب، منحرف سازد و یا به حاشیه ببرد.
وی تصریح کرد: خون سیدالشهدا به علت بی‌اطلاعی مردم بر زمین ریخت و باعث شد حادثه عاشورا رقم بخورد، در عین حال امروز در شرایط‌ایده‌آل قرار گرفتیم، هرچند مشکلات فراوان داریم اما نباید بی‌انصافی کرد.
امام جمعه موقت تربت حیدریه بیان کرد: حضور حداکثری مردم قدرت نظام و امنیت ملی را افزایش داده و بر قدرت چانه‌زنی کشور در عرصه‌های مختلف می‌افزاید.
وی به شاخص‌های اصلح از نگاه نهج‌البلاغه اشاره و ابراز کرد: نخستین شاخص خدا محوری است، لذا خلوص نیت داشته‌باشیم خداوند به ما عزت خواهد داد و دومین ویژگی نیز حق‌مداری است و باید دید کدام نامزد بر مدار حق است.
ارژنگ از عدالت‌خواهی وامانتداری به‌عنوان دو شاخصه مهم دیگر فرد اصلح برای ریاست جمهوری یاد کرد و افزود: مسئولیت‌امانت است و طعمه نیست و باید نگاه کنیم کدام مسوول‌امانت دار خوبی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.