انتخابات

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: 994378

در حالی که برگزاری اغلب مجامع انتخاباتی رؤسای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی با حرف و حدیث‌هایی همراه است، در مورد مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بسکتبال استان نیز به‌طور کوتاه ماجرا این‌گونه است.

بسکتبال خراسان در طلسم مجمع!

به گزارش قدس آنلاین، بعد از استعفای رئیس اسبق هیئت استان در دی‌ماه ۱۴۰۲ و انتصاب اولین سرپرست هیچ اتفاقی نیفتاد و این بار با صلاحدید اداره کل، همای سعادت دومین سرپرستی روی شانه حمزه حکیم‌پور از کارشناسان و نیروهای خودی اداره کل نشست. مأموریت اصلی البته کماکان برگزاری مجمع انتخاباتی بود.

سرپرست جدید که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال استان همزمان تکیه بر سه ضلع تصمیم‌گیری بسکتبال استان را دارد (وی هم سرپرست هیئت استان، هم از قبل رئیس هیئت بسکتبال مشهد و همچنین خانه بسکتبال نیز در اختیار هیئت مشهد است) طبیعتاً ‌باید پاسخگوی تمام مطالبات بر حق مخاطبان بسکتبال استان باشد.

اما در ارتباط با عدم برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت استان، ضمن گلایه‌مندی شدید مخاطبان بسکتبال استان و عدم پیگیری جدی اداره کل برای تأخیر و تعویق پرابهام برگزاری مجمع ظاهراً نامه درخواست ثبت‌نام نامزدها در سطح پایین‌ترین مکاتبات اداری است که با تأسف هنوز به نتیجه‌ای نرسیده و با وعده و وعید امروز و فردا می‌شود. یکی از پیشکسوتان می‌گوید: آیا این چند خط درخواست و جواب خیلی پیچیده و مشکل است؟ و یا واقعاً اشکال کار، در نگرش مدیریتی فدراسیون و اداره کل است؟ وی ادامه داد آیا بحث مچ‌اندازی فدراسیون با اداره کل است؟ پیشکسوت دیگری با تعجب می‌پرسد: آقایان مگر می‌خواهید سفینه فضایی به مریخ بفرستید؟ صادقانه بگویید عاجزید یا اراده‌ای نیست برای برگزاری مجمع؟ و شاید هم برای ماندن زمان می‌خرید! آیا مجمع بسکتبال استان طلسم شده است؟

آیا واقعاً می‌دانید با تعویض هر سرپرست، موجی جدید از حواشی و اختلاف سلیقه‌های جدید به وجود می‌آورید و این حواشی چه ضربه‌ای به بدنه بسکتبال استان و جوانان بسکتبالیست می‌زند؟ و خطاب به فدراسیون بسکتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی؛ آقایان شما مسئول این بلاتکلیفی هستید! لطفاً هر چه سریع‌تر مجمع را برگزار کنید.

*علی عبداحد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.