۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 952321

در حالی که همچنان در بعضی از رشته‌های ورزشی و هیئت‌های مربوط در خراسان رضوی وضعی اسف‌بار و مثنوی هفتاد من کاغذ حاکم است! تا چندی پیش هیئت بسکتبال استان مدعی بودند حال این رشته ورزشی در استان خوب است و پرچم بسکتبال بالاست.

بسکتبال خراسان رضوی در گرداب بلاتکلیفی!

علی عبداحد/در حالی که همچنان در بعضی از رشته‌های ورزشی و هیئت‌های مربوط در خراسان رضوی وضعی اسف‌بار و مثنوی هفتاد من کاغذ حاکم است! تا چندی پیش هیئت بسکتبال استان مدعی بودند حال این رشته ورزشی در استان خوب است و پرچم بسکتبال بالاست، اما این ادعای احساسی زیاد دوام نیاورد و ناگهان توفان مخرب عدم مدیریت و ضعف نظارت به سراغ بسکتبال و پرچم برافراشته آن هم آمد. امروز باید گفت با تأسف، بسکتبال استان در حال فرو ریختن است و عجیب اینکه دو ابر متولی و مسئول اصلی و موظف یعنی فدراسیون بسکتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی یا نمی‌بینند و یا متوجه نیستند که بسکتبال استان در چه گردابی گرفتار شده است!

جامعه بسکتبال از جواد داوری ریاست حال فدراسیون می‌پرسند، شما که از حال و روز و مشکلات گذشته و حال و نیز موقعیت رئیس هیئت (مجید ولی‌پور) اطلاع کامل داشتید و دارید! برای رسیدگی و یا رفع مشکلات هیئت استان چند دفعه به مشهد آمدید؟ در مقابل این بی‌تفاوتی رئیس فدراسیون بسکتبال و نگاه از بالا به پایین وی، مدیرکل ورزش و جوانان استان (علیرضا تاج فیروز)، چاره نهایی را در استعفای رئیس هیئت استان می‌داند و سرانجام پس از کش و قوس‌هایی، مجید ولی‌پور خواسته یا ناخواسته در حالی که چند ماه تا پایان دوره قانونی ریاستش مانده استعفا می‌دهد.

با کناره‌گیری رئیس هیئت، نه تنها هیچ معجزه‌ای رخ نداد، بلکه حواشی جدیدی هم دارد اضافه می‌شود. امروز بسیاری می‌گویند تا زمانی که هیئت بسکتبال استان رئیس داشت کلی مشکل بود، وای به حال حاضر که حدود ۲۰ روز است هیئت استان حتی سرپرست هم ندارد! یادآور می‌شود حال که قرار است طبق تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان، سرپرستان هیئت‌های ورزشی از پرسنل اداره کل منصوب شوند، بر همین اساس انتظار می‌رود یک سرپرست کاربلد و موجه و آگاه به امور بسکتبال بر سر کار آید تا هیئت بسکتبال استان هم بی‌سرپرست نماند و هم به حواشی‌اش افزوده نشود. مراجعان و مخاطبان بسکتبال درخواست دارند در روزهای خاصی در هفته سرپرست هیئت استان می‌باید در دفتر هیئت حضور داشته باشد و شخصاً جوابگوی مراجعان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.