انتخابات

وبگاه آمریکایی «بیزینس اینسایدر» که در حوزه تجارت فعال است، در گزارشی به وضعیت آشفته رژیم‌صهیونیستی پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی پرداخته است.

فرار سرمایه از سرزمین‌های اشغالی ۲/۵ برابر شد/ افشاگری وبگاه مطرح آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین، وبگاه آمریکایی «بیزینس اینسایدر» نوشت: اسرائیل در حال از دست دادن جذابیت خود برای میلیونرهاست، زیرا تحت تأثیر جنگ، وجهه خود را به عنوان یک پناهگاه امن سرمایه‌گذاری از دست داده است. اسرائیل دیگر در میان ۱۰رتبه برتر جذب میلیونرهای مهاجر نیست و این اتفاق برای نخستین بار در چند دهه گذشته اتفاق افتاده است. 

در ادامه آمده است: گزارش شرکت مهاجرت خصوصی هنلی و پارتنرز که جریان خالص ورودی و خروجی سالانه سرمایه را ردیابی می‌کند، نشان می‌دهد حدود ۲۰۰میلیونر در سال۲۰۲۳ از اسرائیل خارج و فرار سرمایه اتفاق افتاده است. بر اساس داده‌های این شرکت فعال در عرصه مشاوره نقل و انتقال سرمایه، در این سال تلاش‌ برای خروج سرمایه‌گذاران از سرزمین‌های اشغالی به میزان ۲۳۲ درصد افزایش یافته است.

در بحبوحه درگیری با حماس و تهاجم مداوم به غزه، مشاور ارشد شرکت بریتانیایی هنلی در گفت‌وگو با بیزینس اینسایدر خروج رژیم صهیونیستی از فهرست یاد شده را یک اتفاق زلزله‌وار توصیف کرد و گفت: با ادامه جنگ غزه، برخی کشورها روابط دیپلماتیک خود را با تل‌آویو قطع می‌کنند که می‌تواند سفر با گذرنامه رژیم صهیونیستی را دشوار کند، همان‌طور که در حال حاضر جابه‌جایی‌ها و ارتباطات برای صهیونیست‌ها با خطر همراه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.