انتخابات

با وجود حرف و حدیث‌های فراوان درخصوص نیمکت استقلال و ماندن و رفتن سرمربی فصل گذشته آبی‌ها، سرانجام روز پنجشنبه رایزنی مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس با مراجع ذی‌ربط به نتیجه رسید و مجوز حضور نکونام روی نیمکت صادر شد.

تغییر چهره استقلال در فصل بیست و چهارم

به گزارش قدس آنلاین، با این حال عده‌ای از مخالفان نکونام در تلاش‌اند با جبهه‌گیری علنی مانع از تداوم فعالیت سرمربی استقلال در کادرفنی این تیم شوند به همین علت با لشکرکشی علنی تمام همراهان خود را بسیج کردند تا زیر پست مالک باشگاه استقلال هشتگ اخراج نکونام را راه‌اندازی کنند. با صف‌کشی مخالفان، موافقان نکونام نیز بیکار نماندند تا جنگی تمام عیار در صفحه رسمی هلدینگ خلیج فارس آغاز شود.

اما نکته مهم این بود که مدیران باشگاه استقلال هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندادند و با برگزاری جلسه با سرمربی، حرکت خود را برای آماده‌سازی آبی‌پوشان برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و چهارم استارت زدند. نکته مبهم اینجاست که راهبرد مالکان استقلال برای تقویت تیم چه خواهد بود؟

گفته می‌شود مالکان باشگاه استقلال شرط و شروط جدیدی برای سرمربی تیم مشخص کردند تا آبی‌های پایتخت دیگر با مشکلات فصل گذشته مواجه نشوند. نخستین نکته‌ای که به عنوان یکی از شروط اصلی برای کادرفنی تعیین شده تقویت کادر فنی استقلال است موضوعی که با استقبال نکونام نیز روبه‌رو شده به همین دلیل گفته می‌شود به احتمال فراوان دو مربی بزرگ اسپانیایی به عنوان دستیاران جدید نکونام به‌زودی به باشگاه معرفی خواهند شد.

با این تفاسیر دستیاران ایرانی نکونام ازجمله مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی و بهزاد غلامپور فصل آینده در کنار استقلال نخواهند بود تا استقلال با ترکیب فنی جدیدی وارد مسابقات شود.

دومین نکته‌ای که به عنوان شرط کلیدی برای نکونام تعیین شده استفاده از بازیکنان باکیفیت و کلیدی برای حضور در استقلال است به همین دلیل بناست جواد نکونام فهرست بازیکنان مورد نیاز خود را به صورت رسمی به باشگاه معرفی کند تا روند مذاکرات با حضور نماینده هلدینگ در ساختمان این مجموعه انجام و مراحل مذاکرات زیر نظر مالکان باشگاه سپری شود.

نکته قابل تأمل دیگر اینکه مدیران هلدینگ تأکید کردند استقلال باید پلن مشخصی برای موفقیت در سه جام داشته باشد به همین علت کادر فنی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که دیگر هیچ بهانه‌ای برای ناکامی نداشته باشد از این رو کار برای نکونام بسیار سخت است و او باید با وسواس زیادی بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام کند.

درباره موضوع سرپرستی نیز به کادر فنی اعلام شده پس از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و تعیین مدیرعامل، فرد مورد نظر به عنوان سرپرست تیم فوتبال انتخاب خواهد شد و کادر فنی موظف است تمامی امور مرتبط با حوزه مدیریت را از طریق سرپرست جدید دنبال کند و هرگونه ناهماهنگی با سرپرست جدید شامل جریمه مشخص خواهد شد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد استقلال با چهره‌هایی متفاوت نسبت به فصل گذشته وارد مسابقات خواهد شد تا حاشیه‌های فصل قبل دوباره تکرار نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.