انتخابات

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در بعضی مسائل دچار دوقطبی شده ایم و فاصله طبقاتی که شکاف در جامعه ایجاد کرده است و زندگی طیف کوچکی برای همگان آرزو شده است.

قاضی زاده هاشمی: در بحث اجماع بقیه نامزدهای جبهه انقلاب هم تمکین کنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز یک شنبه سوم تیر ماه در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حضور یافت.در ابتدای این مراسم قاضی زاده در باره دولت خانواده بیان کرد: جامعه نیازهای مختلفی دارد ما در بعضی مسائل دچار دوقطبی شده ایم و فاصله طبقاتی که شکاف در جامعه ایجاد کرده است و زندگی طیف کوچکی برای همگان آرزو شده است.وی افزود: جرائم و بزه اجتماعی از همین روست. پس بازسازی جامعه از جمله مهمترین اموری است که در جامعه باید انجام شود. قاضی زاده با بیان اینکه رییس جمهور فقید تلاش میکرد تا با کم کردن فاصله دولت و مردم به دلیل سیمای کاریزماتیک خود این شکاف را ترمیم کند. این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت باید ترمیم نهاد خانواده را در دست گرفته و با توانمندسازی نهاد خانواده گسست شکل گرفته را اصلاح کند این دقیقاهمان چیزی است که شهید رئیسی انجام داد و ان شاالله ما ادامه دهنده راهش خواهیم بود.

قاضی زاده هاشمی همچنین در ادامه بیان اینکه با تجارب مختلفی در عرصه‌ها متعدد کشور حضور داشتم، بیان کرد: حتی در سند تحول قوه‌ قضاییه نیز نام من به عنوان یکی از نگارنده‌ها  وجو می‌خورد. وی در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد: برخی ارتباط با جهان را مشکل کشور  می‌پندارند، برخی مسائل مربوط به مشکلات جوانان را و طیف دیگری می‌گوید عدالت مسئله اصلی کشور است. اما اصل موضوع این است که باید به مردم اعتماد کنیم. قاضی‌زاده ادامه داد: از زمانی که پول نفت به کشور وارد شد تمامی امکانات یه استان‌های مرکزی اختصاص داده شد. وی افزود: ما در بنیاد شهید این معادلات را بر هم زدیم. امور را به مردم سپردیم و به شهرستان‌ها بردیم. حتی در فیلم و سینما نیز توجه و اهمیت به مردم شهرستان‌ها را اصل قرار دادیم. وی با انتقاد از حضور دولت در مسائل و مباخث مختلف بویژه اقتصاد کشور گفت: ما از امام آموخته‌ایم که کار را باید به مردم سپرد. وی با بیان اینکه آینده کشور ما در گرو دو دشت خوزستان و مکران است، ادامه داد: نباید قومیتی و منطقه‌ای فکر کنیم. ایران را باید به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبذیل کنیم.

وی افزود: بنده از روز اول که آمدم گفتم که از تصمیمات کلی جبهه انقلاب حمایت می کنم، بنابراین الزاما نه اجماع موکد پیروزی است و نه تکثر موکد پیروزی است.وی در ادامه گفت: ما شاهد تجربه های متفاوتی را از سال ۸۴ تا به امروز بوده ایم و در بحث اجماع هم نمی شود صرفا یک نفر کنار برود و بقیه هم باید به بحث اجماع تمکین کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.