انتخابات

به همت ستاد غدیر شهرستان بردسکن و در ایام دهه امامت و ولایت ۱۰ خانواده از سادات شهرستان بردسکن مورد تکریم قرار گرفتند.

دیدار با ۱۰ خانواده سادات در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیرخم امام جمعه، فرمانده سپاه، دبیر ستاد غدیر، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد بردسکن در قالب دو اکیپ با حضور در منزل ۱۰ نفر از سادات این ایام را تبریک گفتند و به هر یک از سادات هدایایی به رسم تبرک اهدا شد.

امام جمعه بردسکن ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید غدیرخم از برنامه‌ریزی بسیار خوب دبیر ستاد غدیر شهرستان در این دهه تقدیر کرد و افزود: غدیر، روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل و تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) است.

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه سادات از نسل رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند، آن‌ها را پرچم‌داران این مهم دانست.

وی از سادات خواست با توجه به اینکه  پرچم‌داران اهل بیت(ع) هستند حضور و وجود خودشان را در جامعه پررنگ کنند؛ چرا که حضور آنان باعث عصبانی دشمنان و موجب خوشحالی و امیدواری دوستان اهل بیت(ع) می شود.

امینی بر حفظ و شان و جایگاه سادات در جامعه تاکید کرد و خواستار مطالعه و حفظ خطبه غدیر شد.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه غدیر خم شناسنامه و سند هویت شیعیان است، گفت: سادات به عنوان فرزندان اهل بیت(ع) هستند و باید سیادت خود را در باطن حفظ کنند تا مورد ارادت و محبت مردم قرار بگیرند.

 وی خیر و برکت بخشی از جامعه را به وجود سادات جلیل‌القدر دانست و از سادات خواست سیره و تفکر اهل بیت(ع) را در زندگی خود نهادینه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.