انتخابات

سریال داریوش به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی نوید محمودی که پیش از این سابقه همکاری موفقی را با هم در سریال «پوست شیر» داشته اند به زودی روانه شبکه نمایش خانگی می شود.

چرا سریال «داریوش» صدای اعتراض یک خواننده لس آنجلسی را درآورد؟/ سوار بر موج ممنوعه ها

به گزارش قدس آنلاین، بلافاصله بعد از پایان سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم از پوستر سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر رونمایی شد تا مخاطبان از همین حالا منتظر تماشای این محصول جدید در شبکه نمایش خانگی باشند.

بازیگران سریال داریوش

از آنجا که تیم بازیگری مجموعه «پوست شیر» بسیار مورد توجه واقع شد، حجازی‌فر در سریال جدیدش با ترکیبی آشنا از بازیگران آن سریال موفق، تولید را کلید زده است.

هادی حجازی‌فر در نقش داریوش، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک بازیگران این سریال هستند.

سریال «داریوش» صدای اعتراض یک خواننده لس آنجلسی را درآورد/ سوار بر موج ممنوعه ها

خلاصه داستان سریال داریوش

سریال سرگذشت شخصیتی به نام داریوش را به ما نشان می‌دهد. سال‌ها پیش، داریوش اشتباهی مرتکب شده که منجر به فرار او به کشور ترکیه شده است. حال بعد از سالیان درازی که گذشته، دوستش به او اطلاع می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته و می‌تواند به ایران برگردد اما این بازگشت داریوش را در مسیری دشوار قرار می‌دهد. او با پیشنهاد افشا کردن محلی که طلاهای پانزده سال پیش را پنهان کرده بود روبه‌رو می‌شود. آیا این دامی برای داریوش است؟

زمان پخش سریال داریوش

سریال داریوش یک درام و اجتماعی است که قرار است به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش شود و گفته شده که روزهای چهارشنبه ساعت ۸ صبح روی این بستر قرار می‌گیرد. تعداد قسمت های سریال داریوش ۱۳ قسمت اعلام شده است‌.

جمعه ۲۵ خرداد از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی شد و براساس این تیزر، هادی حجازی‌فر در نقش داریوش ظاهر شده و باید دید که آیا می‌تواند این شخصیت را نیز مانند کاراکتر نعیم در سریال پوست شیر تماشایی ایفا کند.

صدای داریوش در سریال داریوش

سریال «داریوش» هم مانند مجموعه «پوست شیر» که از صدای خواننده قبل از انقلاب، ابراهیم حامدی (ابی) بهره برده بود، سراغ خواننده‌ای دیگر رفته و سازندگان این مجموعه از محبوبیت نام و صدای داریوش اقبالی؛ یکی از خواننده‌های لس آنجلسی ایرانی استفاده کرده اند. سازندگان این سریال از عبارت «تو برو سفر سلامت» و آهنگ «یاور همیشه مومن» داریوش برای تیزر و تبلیغات استفاده کرده اند که صدای اعتراض این خواننده را در آورده است. او در کنسرت هفته اخیرش نسبت به استفاده از این ترانه اعتراض کرد و آن را بی‌شرمی نامید البته داریوش در حین صحبت‌هایش یک گاف داد و تلویزیون را به جای یکی از پلتفرم‌ها محل پخش این سریال معرفی کرد.

چرا سریال «داریوش» صدای اعتراض یک خواننده لس آنجلسی را درآورد؟/ سوار بر موج ممنوعه ها

بنظر می رسد که شبکه های نمایش خانگی با سوار شدن روی موج ممنوعه ها به دنبال بازاریابی برای تولیداتشان هستند و البته در این مسیر هم به هدفشان که جذب مخاطب بیشتر با حاشیه سازی بوده رسیده اند، چه از اعتراض طرف شاکی آن سوی آب گرفته و چه از ممیزی های طرف ناظر این سوی آب.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.