انتخابات

مصدومیت لیونل مسی در دیدار با شیلی هواداران آرژانتین را نگران کرده است.

آسیب‌دیدگی مسی، زنگ خطر برای آلبی‌سلسته

به گزارش قدس آنلاین لیونل مسی در دیدار با شیلی دچار مصدومیت شد تا زنگ خطر را برای تیمش به صدا درآورد. البته او در زمین باقی ماند و به صعود تیمش به یک‌چهارم نهایی کوپاآمه‌ریکا کمک کرد. پزشکان تیم ملی آرژانتین قرار است امروز پای مسی را مورد معاینه قرار دهند تا میزبان مصدومیتش مشخص شود.

مسی فصل سختی را در اینتر میامی پشت سر گذاشت و حتی برخی از آخرین بازی‌های دوستانه با آلبی‌سلسته را نیز از دست داد اما در کوپاآمه‌ریکا به صورت کامل برای تیم ملی کشورش بازی کرده است.

در ابتدا گابریل سوازو، بازیکن شیلی، در دقیقه ۲۴ روی پای مسی تکل رفت که باعث شد مسی به نیمکت اشاره و درخواست کمک کند.  ستاره سابق بارسلونا بعد از پایان بازی به آندرس ماتونه داور مسابقه نزدیک شد و به او درباره برخی از صحنه‌های بازی اعتراض کرد و معتقد بود داور باید به بازیکنان شیلی اخطار می‌داد.

لیونل مسی بعد از پایان بازی در صحبت‌هایی گفت: کمی اذیت شدم به خاطر مصدومیت‌ها ولی توانستم در زمین بمانم. امیدوارم این مصدومیت چیز جدی نباشد. چند روزی است که با گلودرد و تب تمرین کردم و شرایطم خوب نیست. شاید امروز این اتفاق روی من تاثیر گذاشت و نتوانستم خیلی موثر باشم. امروز گام بلندی برای صعود از گروه برداشتیم اما بازی‌های زیادی در پیش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.