انتخابات

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنم در خدمت شما باشم و مشکلات را حل کنم، گفت: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کرده و اجازه ندهم تنها یک صدا بلند باشد.

مسعود پزشکیان: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کنم/از من آدم بزرگی نسازید

به گزارش قدس آنلاین، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در ورزشگاه چاغروند خرم‌آباد اظهار داشت: برادران و خواهران عزیز، از این همه شور و شوق شرمنده‌ام و خودم را برتر از شما نمی بینم.

وی با بیان اینکه آمدنم بیشتر برای این بوده که قدرت و اختیاری که در یکسری استان ها است و حق مناطق محروم را نادیده گرفته اند، پس بگیرم، افزود: به دنبال این هستم که حق هیچ معلمی، کارمندی و نیروی انتظامی را ضایع نکنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بازنشستگان، معلمان، نیروی انتظامی و سپاه مشکل دارند، سرزمین شما کشاورزی است اما از نظر آب مشکل دارید و ما موظفیم کمک کنیم.

پزشکیان در ادامه صعود تیم خیبر خرم آباد را تبریک گفت و افزود: من مبهوت حضور شما هستم و شور و شوق را در وجود شما می بینم.

وی یادآورشد: آمده ام تا در ایران وحدت و انسجام ایجاد و دعواها را حل کنیم و اجازه ندهیم تنها یک صدا بلند باشد، صدا مال همه است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: در مناظره ها همه نامزدها یک طرف بودند من هم یک طرف، یکی می گفت نمی گذارم رئیس جمهور شوی و من گفتم این مردمند که تصمیم خواهند گرفت و این شمایید که روز جمعه پای صندوق ها تعیین می کنید که رای را به چه کسی خواهید داد.

پزشکیان با بیان این نکته که اجازه نخواهیم داد حقوق خواهران، دختران و مادران ما پایمال شود، تاکید کرد: به شما قول می دهم که هیچ وقت به شما دروغ نخواهیم گفت و صادقانه آنچه را در توان دارم در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز در خدمت شما باشم.

وی اضافه کرد: من واقعا شرمنده ام، اینقدر که شما من را بزرگ می کنید بزرگ نیستم و مثل شما هستم، از من آدم بزرگی نسازید چون آدم‌ها وقتی بزرگ شوند ، متوهم می شوند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در خدمت شما خواهم بود و تلاش می کنم در خدمت شما باشم و مشکلات شما را حل کنم، اظهار داشت: استان های چهارمحال، کهگیلویه و ایلام که فرصت حضور نشد از همین جا به آنها سلام می رسانم و امیدارم کاری کنیم که جوانان ما زندگی آبرومندی داشته و همه زاگرس نشینان زندگی خوبی داشته باشند.، پیروز و سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.