انتخابات

یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: باید کاری کنیم که کارشناسان، کاردان‌ها، عالمان و دست‌پاک‌ها به قدرت برسند، نه افرادی که به خاطر قدرت، تهمت و افترا می‌زنند و آبرو افراد را می‌ریزند و دروغ می‌گویند.

عالمان و دست‌پاک‌ها به قدرت برسند نه افراد دروغ‌گو

به گزارش قدس آنلاین، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع تعدادی از هواداران خود حدیثی از پیامبر اسلام (ص) نقل و اظهار کرد: رسول اکرم(ص) وقتی مکه را فتح می‌کند به همه آنهایی که از قبایل مختلف آنجا بودند فرمودند که «مردم مثل دندانه‌های یک شانه‌اند»؛ بر همین اساس سیاه و سفید، عرب و عجم و کرد و ترک و لر و بلوچ هیچ کدام برتری بر دیگری برتری نداریم.

وی با تاکید بر اینکه برتری با تقوا است، گفت: تقوا یعنی حرکت بدون خطا؛ یعنی اینکه اقتصاد را درست کنیم و عمل درست انجام دهیم و مدیریت کنیم و کسی که مدیریت را درست انجام می‌دهد نیز ممکن است از جناح و حزب ما نباشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید کاری کنیم که کارشناسان، کاردان‌ها، عالمان و دست‌پاک‌ها به قدرت برسند، نه افرادی که به خاطر قدرت، تهمت و افترا می‌زنند و آبرو افراد را می‌ریزند و دروغ می‌گویند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.