انتخابات

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در مشهد گفت: من دوست دارم صدای شما را در کشور بلند اعلام کنم و گوشی برای صدای شما باشم.

دوست دارم صدای شما را در کشور اعلام کنم

به گزارش قدس خراسان، مسعود پزشکیان صبح امروز در سالن ورزشی شهید بهشتی در جمع مردم طرفدار خود گفت: ایران برای یک قوم، یک دسته، یک جناح و یک گروه نیست، بلکه برای همه ایرانیان است، همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند باید حق داشته باشند که براساس شایستگی به جایگاه حقیقی خود برسند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: علاوه بر موشک، پهپاد و نظامیان، مردم نیز سرمایه مملکت هستند، به همین خاطر برای نشان دادن اقتدار به دنیا باید پشتوانه مردمی داشته باشیم. پزشکیان بیان کرد: باید برای حل مشکل مملکت همه دست به دست هم دهیم و نباید یک گروه از طرف همه مردم حرف بزند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که به اسم مردم هرکاری را انجام دهند، گفت: یک از آقایان در مناظرات گفت نمی‌گذاریم شما رئیس جمهور شوید، آنها خود را مردم می‌دانند، غافل از اینکه مردم تشخیص می‌دهند چه کسی کجا بنشیند. ما باید قدرت را از این افراد بگیریم و نباید بگذاریم که به اسم مردم هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات برای تعیین سهم مردم است، عنوان کرد: کسانی که با صندوق رأی قهر هستند در واقع به جریانی که در قدرت هستند رأی می‌دهند، شما اگر در انتخابات شرکت کنید می‌توانیم حرف خود را محکم‌تر بزنیم و سهم خودمان را در قدرت داشته باشیم. پزشکیان با بیان اینکه پیگیر حقوق همه اقشار خواهم بود، تأکید کرد: معتقدیم آزادی حق همه مردم و مذاهب است، اکنون آزادی قربانی شده و تا کسی صحبتی و اعتراضی می‌کند او را اخراج و یا از دانشگاه تعلیقش می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر به قدرت برسم اجازه نمی‌دهم کسی را به خاطر اظهار عقیده از دانشگاه اخراج کنند، اجازه نمی‌دهیم که با باتوم با کسی که حقش را مطالبه کرده برخورد کنند.

وی با تأکید بر برقراری حق و عدالت در جامعه ایران، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر برپایی کرسی‌های آزاداندیشی تأکید داشتند، اما این‌ها کرسی دستوری و امر و نهی برگزار می‌کنند.

پزشکیان با بیان اینکه خود را نماینده شما در دولت می‌دانم نه رئیس، متذکر شد: برازنده نیست که با خواهران، دختران و زنان ما برخورد ناشایست صورت گیرد، اجازه نمی‌دهیم که با بچه‌هایی که ما تربیت کردیم، برخورد خشنی شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: قرار بود به توس هم سفر کنم و به مشاهیر آنجا عرض ادب داشته باشم، اما به دلیل تأخیر در برگزاری مراسم این شرایط فراهم نشد و از آنجا که فرصت سفر به خراسان شمالی و جنوبی را ندارم از اینجا به مردم این استان‌ها نیز سلام عرض می‌کنم.

گفتنی است؛ مسعود پزشکیان قبل از حضور در جمع هوادارانش به حرم حضرت رضا(ع) رفت و بر سر مزار رئیس‌جمهور شهید فاتحه خواند. قرار بود اولین میتینگ انتخاباتی در مشهد از ساعت ۹ صبح آغاز شود اما برنامه از ساعت ۹:۴۰ با قرائت قرآن آغاز شد و تا ساعت ۱۱ که پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در سالن شهید بهشتی سخنرانی‌اش را آغاز کرد، برنامه‌هایی همچون اجرای گروه موسیقی محلی تربت جام و خواننده پاپ و هم‌خوانی سرود اجرا شد. همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم شعارهایی همچون «پزشکیان زنده باد خاتمی پاینده باد» و «اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده باد» سر دادند. «یاحسین میرحسین» نیز شعاری بود که عده‌ای فریاد می‌زدند اما عموم مردم با این شعار همراهی نکردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.