انتخابات

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات مشترک نیروهای یمنی و رزمندگان مقاومت اسلامی عراق علیه یک کشتی رژیم صهیونیستی در بندر اشغالی «حیفا» خبر داد.

کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از عملیات مشترک ارتش این کشور و رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: عملیات نظامی مشترکی را به همراه مقاومت اسلامی عراق به انجام رساندیم و کشتی اسرائیلی «MSC Manzanillo» را در بندر حیفا هدف قرار دادیم.

یحیی سریع در خصوص چگونگی انجام این عملیات ضدصهیونیستی مشترک گفت: این عملیات با چندین پهپاد به اجرا درآمد و به لطف خدا اهداف خود را با موفقیت محقق کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: ما به عملیات‌های خود همراه با مقاومت اسلامی عراق در راستای پشتیبانی از ملت فلسطین تا توقف تجاوز به نوار غزه و شکستن محاصره آن ادامه خواهیم داد.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.