انتخابات

در دویست و شصت و پنجمین روز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حملات و یورش‌های اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه همچنان ادامه دارد.

تعداد شهدای فلسطینی حملات ارتش صهیونیستی در غزه به ۳۷۷۶۵ تن رسید

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد حداقل ۳۷۷۶۵ نفر در حملات نظامی ارتش صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون شهید و ۸۶۴۲۹ نفر زخمی شده‌اند.

این وزارتخانه افزود: از این تعداد، ۴۷ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیده و ۵۲ نفر زخمی شدند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که تعداد زخمی‌شدگان از هفت اکتبر به ۸۶ هزار ۴۲۹ تن رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین اعلام کرد که طی ساعات اخیر اشغالگران سه کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شده‌اند و درپی آن ۴۷ شهید و ۵۲ زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابع خبری فلسطین اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر به محوطه بیمارستان اردوگاه جنین، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، گردان جنین اعلام کرد که در پی یورش نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری، تعدادی بمب دست‌ساز را در مسیر عبور خودروهای نظامی منفجر کرده است که مستقیماً به هدف اصابت کرده‌اند.

درپی این حمله، آمبولانس‌ها و بالگردهای ارتش صهیونیستی برای انتقال زخمی‌های خود وارد اردوگاه جنین شدند.

منابع خبری همچنین از تخریب چندین خانه در غرب شهر رفح توسط نظامیان رژیم اشغالگر خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند ارتش رژیم اشغالگر ۶ بار یکی از مدارس شهرک «عبسان» در شرق شهر خان یونس را هدف قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.