انتخابات

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: انتخابات ابزار خنثی‌کردن طمع دشمنان انقلاب و وسیله قدرت گرفتن بیشتر کشور است، انتخابات باشکوه توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

انتخابات ابزار خنثی‌کردن توطئه دشمنان است

به گزارش قدس خراسان،  محمد دهقان روز پنجشنبه در همایش انقلاب غدیر ویژه بزرگداشت شهدای خدمت در مشهد گفت: برای حل مشکلات کشور برخی معتقدند باید در مقابل غرب عقب نشینی کرد و دیدگاهی دیگر دنبال توانمندی و قوی شدن و استفاده از ظرفیت‌های کشور است.

وی اظهار کرد: رییس جمهور باید کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب، آگاه به وضعیت کشور و پرتلاش باشد و بتواند از ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی اظهار کرد: ایشان آدم خالص، با اخلاق و اهل تحمل و اهل مجاهدت شبانه روزی بود، به قول رهبری خستگی ناپذیر بود، اما مهمترین خدمتی که کرد این بود که انقلاب را به ریل اصلی خود برگرداند.

معاون حقوقی رییس جمهور افزود: شهید رییسی اقتصاد ایران را از ورطه نابودی نجات داد و بهبود بخشید و در دولت سیزدهم رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری افزایش یافت.

دهقان بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مسوولان دلسوز و انقلابی مانند شهید بهشتی و شهید رییسی را مورد ترور شخصیتی قرار داده‌اند.

همایش «انقلاب غدیر» ویژه بزرگداشت شهدای خدمت روز پنجشنبه در هتل ثامن مشهد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.