انتخابات

معاون امور دهیاری‌ها سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رای در مناطق روستایی و عشایری ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه است.

۲۴ هزار و ۱۱۸ شهبه اخذ رای در روستاها و عشایر سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، مهیار نورعلی، معاون امور دهیاری‌ها سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در شبکه خبر اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رای در سراسر کشور ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه است که در فرآیند انتخابات مشارکت دارند و از این تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه در مناطق روستایی و عشایری مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار در شهرها و مناطق  صعب العبور و مناطق عشایر نشین فعالیت خواهند کرد. از شب گذشته همکاران ما به مناطق اعزام شدند و در حال حاضر صنددوق‌ها در آن مناطق تعیین شده، مستقر هستند.

نورعلی در رابطه با تمهیدات برگزاری انتخابات در روستاها، بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در شهرهایی که ایلات و عشایر، ساکن هستند، از قبل جلسات هماهنگی را با سران ایلات و عشایر برگزار کردند و هماهنگی‌های لازم را با آنها انجام دادند؛ به طور مثال در استان کرمانشاه بیش از ۱۱۴ هزار خانوار عشایر داریم که در قالب ۱۴ ایل هستند و روند و فرآیندهای رای گیری با آنها مرور شده است. ان‌شاء‌الله انتخابات پُرشکوهی خواهیم داشت.

وی در مورد شعب سیار نیز، گفت: از طریق پیام‌رساذن‌های داخلی در مورد شعب سیار اطلاع‌رسانی کردیم و فرمانداران با ارتباطات نزدیکی که با سران ایلات و عشایر دارند، به آنها اطلاع‌رسانی کردند و مردم می‌دانند که دقیقاً صندوق کجا واقع می‌شود و به امید خدا مشارکت حداکثری را در میان روستائیان و عشایر خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.