انتخابات

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در سراسر استان فراهم شده و آمادگی کامل دارند که آراء مردم را اخذ و جمع‌بندی کنند و به وزارت کشور ارائه دهند.

۴۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان رضوی آماده دریافت رأی مردم است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری صبح امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: خداوند را شکرگزار هستیم که در نظام مقدس اسلامی و با هدف تحقق اهداف انقلاب اسلامی در خدمت مردم عزیز و انقلابی و شهیدپرور هستیم و این افتخار را داریم که یکبار دیگر در یک صحنه حساس و میدان تعیین‌کننده خدمتگزار مردم و هم استانی‌های عزیز باشیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: اگر چه ما از همان ابتدای برنامه‌های انتخاباتی برای انتخاب رئیس جمهور چهاردهم از فقدان شهید رئیسی احساس غم سنگینی داشتیم، اما مطمئن بودیم که روح مطهر همه شهدا و آن شهید عزیز ما را یاری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه زمان برگزاری انتخابات کوتاه بود و باید در ۵۰ روز کار را خاتمه می‌دادیم، اما این فشردگی تحت برکات خون شهدا و خداوند متعال و الطاف خاص امام رضا(ع) قرار گرفت و با حداقل زمان همه امکانات و زمینه‌ها فراهم شد تا مردم امروز پای صندوق رای بیاید و رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند.

نظری بیان کرد: چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در سراسر استان فراهم شده و آمادگی کامل دارند که آراء مردم را اخذ و جمع‌بندی کنند و به وزارت کشور ارائه دهند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر و قدردانی از هم‌استانی‌ها عنوان کرد: از مردم تقاضا می‌کنم که در همین ساعت اولیه انتخابات در انتخابات شرکت کنند، چرا که پیش‌بینی می‌شود مردم به‌صورت گسترده از انتخابات استقبال کنند، تا از فشردگی در ساعات پایانی پرهیز شود و در ساعات اولیه و در طول روز بتوانیم آراء هم‌استانی‌های عزیز را اخذ کنیم.

وی متذکر شد: یک هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان مشهد داریم که از این تعداد سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و یک هزار و ۵۹ شعبه سیار است. همچنین دو هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۶ شعبه روستایی است چرا که جمعیت روستایی ما در سطح کشور به نسبت آمار بالایی دارد.

نظری افزود: ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه رأی به نسبت واجدین شرایط در شهرستان‌ها توزیع شده است که اگر نیاز شد بلافاصله تعرفه‌ها را تأمین کنند تا مشکلی پیش نیاید.

استاندار خراسان رضوی گفت: از ساعت ۶ صبح همه عوامل اجرایی در شعب مستقر بودند و شعب را آماده کردند تا از ساعت ۸ بتوانیم شعب را برای اخذ رأی آماده کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود متذکر شد: امنیت انتخابات در سه سطح عمومی، امنیت شعب و امنیت مربوط به زیرساخت‌ها برعهده فراجا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.