انتخابات

یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از صندوق اخذ رأی در موسسه فرهنگی قدس گفت: افق ما برای تحقق همه پروژه‌های در نظر گرفته شده ۱۴۰۴ بوده تا همه این پروژه‌ها به نتیجه برسد و به دلیل اینکه منابع این پروژه‌ها تعریف شده و از محل مولدسازی تامین شده ادامه آن کار سختی نخواهد بود.

منابع پروژه‌های استان تا افق ۱۴۰۴ تأمین شده است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای روزنامه قدس با حضور در تریبون انتخاباتی این حوزه ضمن قدردانی از همه رسانه‌ها به ویژه روزنامه قدس عنوان کرد: با توجه به فضایی که در جامعه و استان وجود دارد و زمان چندانی از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نمی‌گذرد جمع بندی و برآوردها بسیار امیدوار کننده است که مشارکت بسیار خوبی در این انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: شواهد و قرائن دال بر این است که مردم نسبت به شهدای عزیز و شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی یک احساس تعلق خاطر و ادامه راه شهید را دارند و تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به اصل موضوع که انتخاب ریاست جمهوری  است، خیلی مهم است و مردم با انتخاب فرد اصلح می‌توانند این راه را ادامه بدهند.

استاندار خراسان رضوی تشریح کرد: مشارکت مردم نشانه اقتدار کشور و نظام اسلامی است و می‌تواند به عنوان پشتوانه به مسئولان از نظر روحی و روانی کمک کند و به دلیل اینکه در سایه تصمیم‌گیری‌ها مشکلات حل می‌شود هر چقدر این پشتوانه قوی‌تر باشد تصمیم گیری‌ها توسط مسئولان دقیق‌تر و قوی‌تر خواهد بود.

نظری خاطر نشان کرد: در آغاز به کار دولت سیزدهم با توجه به مسائل و مشکلات، سه حوزه را احصا و اهداف عملیاتی برای آن‌ها مشخص کردیم که اقتصاد مشکل اول و ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و موضوعات مربوط به حوزه فرهنگی و اجتماعی از دیگر مشکلات بود.

وی در پایان عنوان کرد: در همه بخش‌ها، کارها از آغاز به کار دولت سیزدهم در استان شروع شد و طبق جمع بندی صورت گرفته ۱۳۶ دستاورد شاخص در سه حوزه داریم که منتشر خواهد شد، اما باید گفت افق ما برای تحقق همه پروژه‌های در نظر گرفته شده ۱۴۰۴ بوده است تا همه این پروژه ها به نتیجه برسد و در حال حاضر بخشی به نتیجه رسیده و بخشی در دست اقدام است و چون مبتنی بر مسائل استان است هر مسئول دلسوزی که کار را آغاز کند این موارد را طبیعتا دنبال خواهد کرد و به دلیل اینکه منابع این پروژه‌های تعریف شده از محل مولدسازی تامین شده که ادامه آن کار سختی نخواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.