انتخابات

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملّی منطقه شرق کشور تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید به موضوع معرفت افزایی، بصیرت افزایی و هویت ملی کشور حساس باشد و در این راستا تلاش کند.

رئیس جمهور باید به هویت ملی کشور حساس باشد

به گزارش قدس خراسان، مجتبی محمودی با حضور در شعبه اخذ رای در روزنامه قدس گفت: بعد از شهادت سید ابراهیم رئیسی تراز مدیریت و عملکرد در عرصه ریاست جمهوری خیلی بالاتر رفته است و انتظاری که مردم از رئیس جمهور دارند، متفاوت است.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملّی منطقه شرق کشورافزود: حتی واژه رئیس جمهور بعد از دوران خدمت شهید رئیسی بسیار متفاوت شد و الان واژه درست آن خادم جمهور و مسئول جمهور است. مسئول جمهور کسی است که باید مورد سوال قرار بگیرد و قطعا در عرصه‌های مختلف باید جوابگو باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید به دنیا، مردم و خدا جوابگو باشد، ادامه داد: قطعا امروز رئیس جمهوری که بعد از شهید رئیسی می‌آید نمی‌تواند نسبت به درد مردم، محرومان و مستضعفان بی تفاوت باشد.

محمودی افزود: قطعا پاسخگو بودن نسبت به مردم و اصحاب رسانه که نمایندگان افکار عمومی هستند یکی از انتظاراتی است که همه رسانه‌ها دارند و امیدواریم رئیس جمهور بعدی و خادم الجمهور پاسخگو مردم و اصحاب رسانه باشد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهید سید ابراهیم رئیسی علاوه بر اینکه خادم رضوی بودند، خادم الکتاب هم بودند، گفت: ایشان قرآن را در سازمان ملل بالای دست گرفتند و یک قاب جاودان و تصویر ماندگار از خود خلق کردند.

محمودی گفت: امیدواریم رئیس جمهور آینده به موضوع معرفت افزایی، بصیرت افزایی و به هویت ملی کشور حساس باشد و در این راستا تلاش کند.

وی با تاکید براینکه حال رسانه و مطبوعات خوب نیست، افزود: در حوزه رسانه و مطبوعات بحران و مشکلات متعددی از جمله کاغذ و چاپ و حمایت‌های رسانه‌ای وجود دارد. دولت آینده باید کمک کند رسانه‌های امروز در عرصه جهانی آموزه‌های قرانی و اسلامی را معرفی کنند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملّی منطقه شرق کشور تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید در راه گسترش معرفت، دانایی و صدور پیام انقلاب حتما اهتمام و جدیت داشته باشد.

محمودی در خصوص اینکه پیروز و برنده واقعی انتخابات کیست، خاطرنشان کرد: قطعا پیروز اصلی انتخابات مردم هستند و با توجه به فرمایشات رهبری مشارکت اهمیت بالایی در انتخابات دارد و کاندیدها بعد از انتخابات بدانند بعد از اعلام نتایج قرار است در کنار هم و در یک خط بایستند و برای ایران سرافراز و سربلند همگی باهم تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.