انتخابات

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: شلوغی شعب اخذ رای در ساعات اولیه انتخابات نشان می دهد که میزان مشارکت مردم در این انتخابات بسیار بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

میزان مشارکت در این انتخابات بسیار بیشتر از انتخابات مجلس است

به گزارش قدس خراسان، سیدهادی طباطبایی صبح امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: طبق تعهدی که به هم‌استانی‌ها داشتیم ساعت ۸ صبح، ۹۹ درصد شعب ما انتخابات را به‌صورت برخط آغاز کردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات حق مردم است و اگر دقیقه‌ای از آن دچار غفلت شویم حق‌الناس بر برگردن ماست، عنوان کرد: شلوغی شعب اخذ رأی نشان از اقبال خوب مردم به انتخابات است و این استقبال مردمی در طول اخذ رأی و تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد و چنانچه شاهد اقبال خوب مردم پای صندوق‌های اخد رأی باشیم این زمان تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیشترین شلوغی را در شعب حرم مطهر رضوی، برخی مساجد قدیمی و حاشیه شهر مشهد داشتیم، به‌نظر می‌رسد که میزان مشارکت مردم در این انتخابات بسیار بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

طباطبایی با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی و تهدیدکننده‌ای وجود نداشته است، گفت: در برگزاری انتخابات در خراسان رضوی مشکلی نداشتیم و تنها در یکجا فیبر نوری در ساعت چهار صبح قطع شده بود که دوستان ما متوجه شدند و تا قبل از ورود مردم به شعبه در ساعت هفت صبح آن مشکل رفع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.