انتخابات

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموریت انتخابات از شیرین ترین ماموریت‌های پلیس است که نیروها به صورت داوطلبانه حضور دارند.

مشارکت در انتخابات، از مأموریت‌های شیرین پلیس است

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان با حضور در تریبون انتخاباتی روزنامه قدس عنوان کرد: پلیس استان خراسان رضوی خود را برای ماموریت امروز آماده کرده و تمام تمهیدات انتظامی، امنیتی، ترافیکی، لجستکی و تمام موارد لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور از مرزهای خراسان رضوی تا مرکز شهر مشهد را فراهم کرده است.
وی افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخد رای در استان و هزار و۹۲۰ شعبه اخد رای در مشهد مقدس از ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرده‌اند و تا حدود ساعت ۱۰ صبح نزدیک به ۴۰۰هزار نفر رای داده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تأکید کرد: پلیس استان و مشهد در دو بخش امنیت و مشارکت یکی از ماموریت‌های که در مورد پای کار آمدن نیروهای خود کمترین دغدغه را دارد برگزاری انتخابات است و ماموریت انتخابات امروز یک جشن سیاسی است که پرسنل کادر و وظیفه ما در این انتخابات به همراه خانواده‌های خود هم شرکت می‌کنند و هم امنیت انتخابات را نیز برقرار می‌کنند.
سردار نگهبان خاطر نشان کرد: پلیس در طول سال ماموریت‌های بسیار سنگینی انجام می‌دهد و ماموریت انتخابات از شیرین‌ترین ماموریت‌های پلیس است که نیروها به صورت داوطلبانه حضور دارند تا هم زمان مشارکت و امنیت انتخابات را انجام دهند.
وی درپایان برنده اصلی این انتخابات را تمام مردم کشور عزیز ایران دانست و گفت: انتخابات بهترین اتفاق ممکن و یک دموکراسی و یک رشد سیاسی واقعی است، کار به نتایج آرا نداریم برنده اصلی این انتخابات کشور و مردم عزیز ایران هستند که با مشارکت خود این پیروزی را نشان می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.