انتخابات

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدگفت: انتظار ما و مردم مشهد از دولت آینده این است ضمن اینکه نیازهای مردم مشهد و شرایط زیارت آسان فراهم می‌شود مشهد به تزار واقعی خود برسد.

تراز واقعی شهر مشهد در دولت آینده دیده شود

به گزارش قدس خراسان، ایمان فرهمندی صبح امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مؤسسه فرهنگی قدس با حضور در تریبون انتخاباتی این حوزه عنوان کرد: انتخابات بهار انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شب قدرنظام است و در انتخابات سرنوشت چهارسال کشور تعیین می‌شود و مردم در طول حیات انقلاب اسلامی نشان داده‌اند در فرصت‌هایی مانند انتخابات عهد خود را با نظام و انقلاب اسلامی تجدید و بر مبانی و پایه‌های انقلاب اسلامی تأکید می‌کنند.

وی افزود: علی رغم اینکه داغدار عزیزانمان در پرواز اردیبهشت به ویژه شهید رئیسی هستیم؛ اما نشاط اجتماعی که برای یک انتخابات پیش‌بینی نشده به وجود آمده، فرصت ارزشمندی است.

نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت: خدارا شاکریم مردم با نگاه دقیق به مسائل و با دیدن آثار انتخابات خود در سال‌های گذشته به انتخابات‌ایمان و باور دارند و می‌دانند که سرنوشت کشور را خود تعیین می‌کنند و از این جهت انتخابات برای همه مردم اهمیت دارد و پیش‌بینی می‌شود جمعیت بسیار خوبی در این انتخابات مشارکت کنند و به یاری خدا و همت خود انتخاب اصلح خواهند داشت.

فرهمندی ادامه داد: مشهد یک شهر جهانی و به زعم ما جهان شهر برکت و کرامت و شعار مدیریت شهری است. انتظار ما و مردم مشهد از دولت آینده این است ضمن اینکه نیازهای مردم مشهد و شرایط زیارت آسان فراهم می‌شود، مشهد به تزار واقعی خود برسد.

وی در تکمیل گفته‌های خود با تاکی بر اینکه دولت آینده ادامه دهنده راه دستاوردهای دولت شهید رئیسی باشد، اعلام کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که در این مسیر حرکت کند، مشهد مسائلی مهمی دارد که دولت باید آن را حل کند و از جمله ان‌ها می‌توان به زیرساخت‌های شهری، تأمین اعتبارات و ایجاد فرصت‌ها و زمینه‌ها برای حل مسائل شهر مشهد و کشور اشاره کرد.

فرهمندی ضمن اشاره به وقایع مهم سال جاری و مشارکت مردم تشریح کرد: سال را با مشارکت مردم شروع کردیم و مردم در ابتدای سال دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کردند و پس از آن تشییع با شکوه شهید رئیسی برگزار شد و امروز هم شاهد برگزاری انتخابات هستیم. آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است مشارکت مردم در اقتصاد و اداره جامعه می باشد که انتخابات یکی از مصادیق است و دولت تکلیف دارد در بخش اقتصاد، دست مجموعه‌های مردمی را باز بگذارد و زیرساخت موفقیت مردم را در اقتصاد فراهم کند تا شاهد تحقق شعار سال باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: حوزه مسائل اجتماعی هم همین گونه است و باید دولت فرصت مشارکت مردم را در حوزه مسائل اجتماعی فراهم کند تا این بخش هم با مشارکت مردم ارتقا پیدا کند چرا که مردم که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در اداره جامعه نقش داشته اند تا جدی‌تر از هر زمانی در همه شئون جامعه شاهد پیشرفت باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.