انتخابات

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تعداد تعرفه‌های استفاده شده را نمی‌توانیم بیان کنیم، چرا که آمار و ارقام همواره در همه انتخابات پاشنه آشیل است. بنابراین ما عجله نداریم و از شما هم می‌خواهیم که به ما فرصت دهید تا در پایان انتخابات و با تجمیع آرا نتایج نهایی اعلام شود

نتایج انتخابات پس از تجمیع آرا اعلام می‌شود

به گزارش قدس خراسان، سید هادی طباطبایی امشب در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد تعرفه‌های استفاده شده را نمی‌توانیم بیان کنیم، چرا که آمار و ارقام همواره در همه انتخابات پاشنه آشیل است. بنابراین ما عجله نداریم و از شما هم می‌خواهیم که به ما فرصت دهید تا در پایان انتخابات و با تجمیع آرا نتایج نهایی اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی عنوان کرد: روند مشارکت از بعد از ظهر افزایش پیدا کرده و امیدواریم که تا پایان ساعات قانونی همین روند ادامه پیدا کند که نتیجه آن افزایش مشارکت سیاسی در خراسان رضوی است.

وی از مشارکت بالا در حرم مطهر رضوی، حاشیه شهر مشهد و ییلاقات خبر داد و افزود: برای شعب سیار مسیری تعریف می‌شود و بعد از اتمام این مسیر این شعب در خدمت درخواست‌های مردمی که امکان حضور در شعب را نداشتند قرار می‌گیرند و تا پایان زمان قانونی انتخابات این شعب بیکار نخواهند بود.

طباطبایی گفت: ساعت ۱۳ جلسه‌ای با رؤسای ستاد کاندیداها داشتیم که اگر اعتراضی به روند اجرایی انتخابات دارند، اعلام کنند تا به سرعت آن را اصلاح کنیم خوشبختانه هیچ اعتراض جدی نداشتند و تنها در برخی از شعب به حضور کسانی که کاری در شعبه نداشتند، اعتراض کردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی اضافه کرد: قانون اجازه حضور افراد غیر را در شعب نمی‌دهد، تنها افرادی که مسئولیتی دارند یا برای رأی دادن در شعبه حاضر هستند حق ورود به شعبه را دارند و آن هم در ابتدای ورود به شعبه با احراز هویتی با دستگاه مشخص می‌شود که فرد رأی داده یا رأی نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.