انتخابات

کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین امسال نیز همچون سال‌های گذشته فراخوان حضور قاریان و گروه‌های تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم برای حضور در کاروان قرآنی نور اعزامی به اربعین ۱۴۰۳ را منتشر و در آن ضوابط عضویت در این کاروان را اعلام کرده است.

چه کسانی می‌توانند عضو کاروان قرآنی اربعین شوند


ثبت‌نام برای حضور در کاروان قرآنی اعزامی به اربعین ۱۴۰۳ از سوی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین طی هفته گذشته منتشر شد. بر اساس این فراخوان، قاریان، مرتلان و گروه‌های تواشیح در دو بخش بانوان و آقایان تا شانزدهم تیرماه فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

افراد برای حضور در این کاروان می‌توانند به سامانه alarbaeen.ir/fa/forms۵ مراجعه و با تکمیل فرم‌های مربوطه ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

بر همین اساس برای حضور فعالان حوزه قرآن کریم در این کاروان شرایطی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن، دریافت رتبه کشوری در رشته قرائت در مسابقات معتبر یا دارنده رتبه استانی با تأیید یکی از اساتید شاخص استان اشاره کرد.

از دیگر شرایط در نظر گرفته شده باید به دارا بودن روحیه همکاری و تحمل شرایط سخت ناشی از کمبود امکانات در سفر، حضور تمام وقت و فعالانه در ایام اعزام کاروان نور از هشتم تا ۲۲ ماه صفر، داشتن گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار اشاره کرد.

بر اساس اعلام مسئولان کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی - آموزشی اربعین بعد از پایان ثبت‌نام، کمیته اعزام و دعوت از قاریان برای بررسی شرایط افراد ثبت‌نام‌کننده تشکیل جلسه خواهد داد. در ادامه اسامی اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به اربعین ۱۴۰۳ در دهه اول محرم اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام در این فراخوان به منزله عضویت در کاروان نیست و عضویت قطعی بعد از جلسه کمیته اعزام و دعوت از قاریان مشخص می‌شود.

چه کسانی می‌توانند عضو کاروان قرآنی اربعین شوند + لینک ثبت نام

انتهای پیام

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.