انتخابات

سریال «فراری» درباره زندگی یکی از شهدای مدافع حرم با بازی هدایت هاشمی از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

هدایت هاشمی با «فراری» به شبکه یک می آید

به گزارش قدس آنلاین، سریال «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب با داستانی درباره نوجوانی تا بزرگ سالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، از امشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

هدایت هاشمی با «فراری» روی آنتن شبکه یک می آید

این مجموعه تلویزیونی که پیش از این عنوان اولیه «هادی» را داشت در فضای درام و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم، جایگزین سریال  «رخنه» می شود.

قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان است که نام آن هادی است و البته در ادامه سریال مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال به چشم می‌خورد.

فیلمبرداری این سریال در بیش از ۷۰ لوکیشن همچون پل خشتی شهرستان لنگرود و لاهیجان، در جاده‌های شهریار و رباط کریم استان تهران انجام شده و به طور تقریبی هر دو روز یک لوکیشن جدید برای ضبط سکانس‌ها استفاده شده است.

هدایت هاشمی با «فراری» روی آنتن شبکه یک می آید

امیر داسارگر کارگردان سریال «فراری» درباره این مجموعه تلویزیونی گفته که قصه«فراری» درباره آدم‌های مسئولیت پذیر است و موضوع آن روایتی از دهه ۷۰ است که قصه اش از سال ۱۳۷۶ شروع می شود.

به گفته او، این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

این سریال ۳۰ قسمتی در قالب دو فصل روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و به گفته کارگردان آن طرح اولیه برای 5 فصل نوشته شده است.

پیش از این سریال «بچه زرنگ» با موضوع مقطعی از زندگی مدافعان حرم در قالب چند اپیزود از شبکه دو پخش شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.