انتخابات

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در طول هفته گذشته(۲ تا ۸ تیرماه) در مجموع ۷۲۶ حادثه ویژه در کشور ثبت شده که نسبت به هفته قبل از آن، دو درصد افزایش یافته است.

ثبت ۷۲۶ حادثه ویژه در طول هفته گذشته در کشور

این سازمان تاکید کرده که ۲۶۷ مورد از حوادث ویژه هفته گذشته، ترافیکی و ۴۵۹ مورد نیز حوادث غیرترافیکی بوده و در مجموع دو هزار و ۱۹۴ بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس استفاده کرده اند. همچنین یک هزار و ۸۶۲ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی اعزام و ۳۳۲ نفر نیز در محل از این خدمات، بهره مند شده اند.

بنابر اعلام این سازمان، بیشترین مصدومان سوانح ترافیکی ویژه مربوط به استانهای خراسان رضوی با ۱۵۸ نفر، تهران با ۱۲۱ نفر و مرکزی با ۱۱۱ نفر و بیشترین فوتی حوادث ترافیکی ویژه مربوط به استانهای تهران با ۶ نفر، کرمان و سمنان با ۵ نفر و خراسان رضوی با ۴ نفر بوده است.

سازمان اورژانس کشور در ادامه اعلام کرد که در هفته گذشته، ۳۰ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز در کشور ثبت و منجر به مصدومیت ۷۲ نفر و فوت یک نفر شده است. همچنین در این مدت ۳۵ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با غرق شدگی بوده که باعث مصدومیت ۲۱ نفر و فوت ۲۱ نفر شده است.

ثبت ۳ حادثه ترافیکی مرتبط با وسایل حمل و نقل عمومی، ۲۴ حادثه مرتبط با تریلی وکامیون، ۲۴ حادثه مرتبط با وانت بار و ۴۰ حادثه ویژه مرتبط با موتورسیکلت از دیگر بخش های گزارش سازمان اورژانس کشور از حوادث ویژه هفته گذشته در کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.