انتخابات

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با صدور پیامی خطاب به مردم گفت: منتخب ملت با هر بینشی راهی جز پیمودن مسیر اعتماد شما را ندارد. از شما می‌خواهم با حضوری پرشکوه روز ۱۵ تیر بیایید و با تصمیم درست، راه را بر کارآمدی و عقلانیت، هموار کنید.

مصطفی پورمحمدی: راهی جز معجزه اعتماد نیست

به گزارش قدس آنلاین ، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی بدین شرح است:

مردم عزیز ایران

سلام و درود بر همه شما که روز ۸ تیر آمدید و احترام به همه شما که باور نکردید و نیامدید. آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود. پیامتان صریح است و بی‌ابهام.

همچنان براین باورم که راهی جز معجزه اعتماد نیست. فرصت دیدارتان برای من کوتاه بود و ناگفته‌ها فراوان. دراین زمان اندک، گوشه‌ای از آرزوهایتان را با صراحت و از عمق جان باز گفتم. شما با مهرتان نشان دادید که سخن دل همچنان شنیدنی است.

نیک می‌دانستم که در این شرایط تبدیل مهر به رای امری است ناشدنی. با این حال و بی‌توجه به نتیجه آرا، از سر صدق و وفا بر سر قرار خویش با شما ماندم. بر پیمان خود با شما بوده و هستم.

 "در عهد تو دربستم عهد همه بشکستم".

براین باور خود استوارم که گفتمان اصیل برآمد از انقلاب اسلامی، صلاح کار است و درمان دردهای این روزگار. منتخب ملت با هر بینشی راهی جز پیمودن مسیر اعتماد شما را ندارد. از شما می خواهم با حضوری پرشکوه روز ۱۵ تیر بیایید و با تصمیم درست، راه را بر کارآمدی و عقلانیت، هموار کنید و تحقق معجزه اعتماد را رقم بزنید.

خداوندا به لطف خود ملت ایران را شاد و شکوفا، رهبری معظم را سربلند و سلامت، روح امام وشهیدان را در جوار رحمت بی‌منتهای خود، خرسند و ایران و ایرانی را قدرتمندو عزیز در پرتو مهر خود قرار بده.

بِمَنِّکَ وَ کَرَمِکَ
مصطفی پورمحمدی

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.