انتخابات

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در جنوب ایران خبر داد.

 رگبار تابستانی در برخی نقاط کشور ادامه دارد

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۰ تیر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۱۱ تیر) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در بعضی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیاییان ادامه داد: سه شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۳ تیر) در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار باران گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

وی افزود: پنجشنبه (۱۴ تیر) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.  

ضیاییان ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط جنوبی استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی افزود: از امروز تا چهارشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و از دوشنبه تا چهارشنبه در غرب و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: طی امروز و فردا دریای خزر، شرق دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۱ تیر) کمی ابری، تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۲ تیر) کمی ابری، تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.