انتخابات

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی، حضور مردم پای صندوق رأی است و ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌رو دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: مردم روز جمعه حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز (یکشنبه ۱۰ تیر ماه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های رأی رفتند و با رأی خود بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

وی با بیان اینکه چشم جهانیان روز جمعه به صندوق‌های رأی و حضور گسترده مردم بود، گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی، حضور مردم پای صندوق رأی است؛ مولفه‌ای که اقتدار ملی را رقم می‌زند و اقتدار ملی نیز امنیت ملی را ایجاد خواهد کرد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: این امنیت ملی است که پیش‌شرط اقتصاد پویا و رفع مشکلات مردم به شمار می‌رود، به همین دلیل از حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم. از عوامل اجرایی و نظارتی و همه کسانی که در این انتخابات شرایط را فراهم کردند تا مردم پای صندوق رأی بیایند و همچنین از همه کاندیداها قدردانی می‌کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌رو دارند و یک بار دیگر پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت و نقش خود را در اقتدار ملی ایفا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: از همه ملت ایران استدعا دارم که با حضور گسترده خود، دولت آینده را برای رفع مشکلات و معضلات کمک کنند و دولت با پشتوانه مردمی تشکیل شود که بتواند مشکلات جامعه را حل کند. امیدوارم همه ما حضور گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشیم و بار دیگر بر نظام جمهوری اسلامی ایران پافشاری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.