انتخابات

عضو هیئت امنای کمیته امداد گفت سامانه هوشمند امداد شناسایی نیازمندان را تسهیل کرده است.

تشخیص دهک بندی خانواده ها در کمیته امداد از طریق سامانه «سها»

حمیدرضا ترقی، عضو هیئت امنای کمیته امداد در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ، گفت: پیشرفت کمیته امداد برای خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار ضعیف جامعه هم باید متناسب با فناوری روز باشد که تسهیلات لازم را برای دسترسی مردم به این نهاد و خدمات‌گیری از آن فراهم کند و هم باید میزان توان فکری، فرهنگی و تکنیکی اقشار ضعیف جامعه متناسب با آن رشد کند، که بتوانند از این ظرفیت برای دسترسی‌شان استفاده کنند.

وی افزود: اسلام بر اصل خدمت‌رسانی تاکید دارد و باید خودمان فقیریابی کرده و به فقرا کمک برسانیم و تنها در این صورت است که این چرخه تکمیل می‌شود.

ترقی ادامه داد: اگر کسی نتوانست مراجعه و اعلام نیاز کند از حق و حقوقی که جامعه و نظام برایش در نظر گرفته بهره‌مند نمی‌شود و ما باید فکری به حال این قشر بکنیم.

عضو هیئت امنای کمیته امداد تاکید کرد: سامانه «سها» چون به سیستم‌های هدفمندی یارانه‌ها متصل است و می‌تواند دهک‌بندی خانواده‌ها را تشخیص دهد، به ما کمک می‌کند بتوانیم کسی که نیازمند واقعی است را شناسایی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عضو هیئت امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: کیفیت خدمات هوشمندی که در حال حاضر در کمیته امداد ارائه می‌دهیم خیلی بهتر شده و قابل مقایسه با گذشته نیست، این سیستم ها قدرت تجزیه و تحلیل و راستی‌آزمایی اقشار ضعیف را هم به ما داده و ما را به سمت نیازمند واقعی سوق می‌دهد.

منبع: پانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.