انتخابات

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه فناوری ارتباطات و هوشمندسازی می‌تواند به عدالت اجتماعی کمک کند، گفت: امروز با کمترین هزینه بهترین خدمات به مددجویان ارائه می‌شود.

بهترین خدمات با کمترین هزینه به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود

جعفر صباغیان در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایگاه الکامپ با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی اقدامات موثری انجام شده است، افزود: منابع کمیته امداد محدوده بوده اما نیازهای افراد محروم و نیازمند جامعه بسیار زیاد و گسترده است؛ بنابراین در راستای اجرای عدالت توزیعی و ارائه خدمات ضروری به جامعه هدف، بروزرسانی اطلاعات مددجویان برای کمیته امداد ضروری بود.

قائم مقام کمیته امداد اضافه کرد: کمیته امداد باید بتواند بر اساس این اطلاعات و داده‌ها، عدالت واقعی را اجرا کند و به همین منظور برخورداری از ‌فناوری‌های پیشرفته و هوشمندسازی یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه دستاوردهای هوشمندسازی کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شده است، تاکید کرد: چهار سامانه اصلی از جمله سها(سامانه هوشمند امداد)، سامانه حیات(حمایت از کسب و کارهای خرد، کارآفرینی و خوداشتغالی)، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سامانه مهربانی به نمایندگی از مجموعه امداد به معرض نمایش عموم گذاشته شد.

وی کسب رتبه ۱۰ از میان ۱۶۲ دستگاه در حوزه هوشمندسازی را نشان از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد دانست و گفت: امروز به جرات می‌توانیم بگوییم با کمترین ضریب انحراف و با بیشترین تمرکز و بالاترین میزان نیازشناسی و راستی‌آزمایی به مددجویان خدمات ارائه می‌کنیم.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به بازدید پرشمار مردم و مدیران دستگاه‌ها از غرفه کمیته امداد گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر شاهد شفاف‌سازی خدمت و حمایت و اعتماد میان مددجویان و مددکاران، توزیع عادلانه منابع و کاهش زمان دریافت خدمات هستیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.