انتخابات

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 997036

فیلم سینمایی «بچه‌های دشت» به کارگردانی اسماعیل مسعودی و تهیه کنندگی عباس مسعودی(برادران اقلیدی) از ۱۳ تیر در گروه سینمایی هنرو تجربه و از طریق سایت هاشور بصورت آنلاین اکران می‌شود.

اکران آنلاین «بچه‌های دشت»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه، فیلم سینمایی «بچه‌های دشت» به کارگردانی اسماعیل مسعودی و تهیه‌کنندگی عباس مسعودی(برادران اقلیدی) با حضور بازیگرانی همچون متین آراسته، بابک زرنویس زاده، شمس الآفاق شفیعی، پریسا درافشان ساخته شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسربچه‌ای که از  انتقال پدر معلمش به روستا ناراحت است  قصد دارد باخرابکاری و اقدامات هنجارشکن داخل روستا و مدرسه، پدر و خانواده را تحت فشار قرار دهد که به شهر برگردند اما دراین مسیر اتفاقاتی می‌افتد که مانع از اهداف او می‌شود و در پایان متنبه می‌شود که به پا به پای پدرش به تلاش و فعالیت ادامه دهد و راه درست را پیشه بگیرد. 
در این فیلم سعی شده با رویکردی متفاوت در قالب ژانر کودک، به چالش‌های مهاجرت از روستا به شهر و بالعکس پرداخته شود و با لحنی کنایی علاوه بر پرداختن به خرده فرهنگ‌ها که ریشه در سنت‌های اصیل دارد چالش‌ها و تفاوت‌های دیدگاهی نسل نو و گذشته را مورد بررسی قرار دهد. 
مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه این فیلم روز دوشنبه ۱۱ تیردر پردیس سینمایی گلستان شیراز با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و تاتر، مدیران و شخصیتهای فرهنگی برگزار می‌شود و اکران آنلاین این فیلم از روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه از طریق سایت هاشور آغاز می‌شود. 
فیلم "بچه‌های دشت" در پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد برگزیده و حائز دریافت دیپلم افتخار فیلم شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.