انتخابات

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش شمار حجاج ایرانی مراجعه کننده به مراکز درمانی این جمعیت در عربستان گفت: خدمات هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم ادامه دارد.

ادامه خدمات پزشکی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم

پیرحسین کولیوند در جلسه شورای مدیران این جمعیت با بیان اینکه نقش‌آفرینی اعضای هلال‌احمر در انتخابات ریاست جمهوری را ارج می‌نهیم و با اشاره به دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هیچکس از مسؤولان این جمعیت اجازه ندارد که علیه یا به طرفداری از کاندیدایی خاص، از امکانات هلال‌احمر استفاده کند، تنها وظیفه ما، تشویق اعضا و مردم به مشارکت پرشور در انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات پزشکی و درمانی حج امسال به نحو مطلوب انجام شده است، از ارائه بیش از یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۲۹۰ خدمت بهداشتی، درمانی، پرستاری و امدادی به زائران ایرانی تا امروز خبر داد.

کولیوند افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در عربستان، تعداد مراجعه‌کنندگان و زائران به مراکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در حج تمتع جاری، از حج سال گذشته بیشتر بود اما با افزایش درمانگاه‌ها و مکاتب درمانی، خدمات کیفی‌تر به مراجعان ارائه و تعداد فوتی‌ها نسبت به حج قبلی کاهش یافت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: تا هشتم محرم و تا پایان بازگشت آخرین زائران ایرانی به کشور، خدمات هلال‌احمر در عربستان ادامه دارد.

کولیوند در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجامع هلال‌احمر در مردادماه، بر برگزاری روند انتخابات اعضای مجامع و شورای عالی این جمعیت به صورت منسجم و هماهنگ و با دقت کامل تاکید کرد و افزود: انتخابات باید کاملاً مطابق قوانین هلال‌احمر برگزار شود و افرادی که واجد شرایط حضور هستند باید مشخص‌شده باشند. همچنین هزینه‌کرد در انتخابات شفاف باشد و در نظارت و اجرا نیز دقت کافی انجام شود تا افرادی که انتخاب می‌شوند، دلسوز هلال‌احمر باشند و دغدغه کمک به مردم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.