انتخابات

نتایج نظرسنجی‌های انجام شده بعد از اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری در آمریکا نشان می‌دهد که بیشتر مردم آمریکا تمایلی به دو نامزد حاضر ندارند. ۷۲درصد از مردم آمریکا هم نسبت به «توانایی شناختی» جو بایدن رئیس جمهور کنونی و دموکرات این کشور تردید دارند.

۷۲درصد آمریکایی‌ها نسبت به توانایی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری تردید دارند

به گزارش قدس آنلاین نظرسنجی‌ها بعد از اولین مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا که پنج‌شنبه شب برگزار شد، نشان می‌دهد بسیاری از مردم آمریکا از بایدن نا امید شده‌اند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس که ۷۲درصد از مردم آمریکا معتقدند که بایدن سلامت ذهنی و توان شناختی لازم برای پست ریاست ‌جمهوری را ندارد. این رقم رشدی هفت امتیازی نسبت به سه هفته قبل را نشان می‌دهد.

رای دهندگان اساساً در مورد اینکه آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، سلامت روانی و شناختی برای این شغل دارد یا خیر، اختلاف نظر دارند. ۵۰ درصد با ترامپ موافق هستند و ۴۹ درصد هم گفته‌اند که تمایلی به رای دادن به رئیس جمهور سابق آمریکا ندارند.

علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که تعداد زیادی از آمریکایی‌ها معتقدند که رئیس‌جمهور نباید برای انتخاب مجدد نامزد شود.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که بایدن یکشنبه با خانواده‌اش در کمپ دیوید ملاقات می‌کند تا درباره آینده کارزار انتخاباتی خود صحبت کند.

این شبکه تلویزیونی روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که حضور بایدن در رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ به نظر همسر وی بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.