انتخابات

سعید جلیلی با اشاره به اینکه این روزها می‌شنوید که عده‌ای ضعف‌ها را لیست می‌کنند، گفت: ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد بلکه با قدرت برطرف می شود.

سعید جلیلی: ضعف های کشور با قدرت برطرف می شود

به گزارش قدس آنلاین  سعید جلیلی که شامگاه یکشنبه در جمع هوادارانش در میدان امیر چخماق یزد حاضر شد با بیان اینکه اگر می‌گوئیم یک جهان فرصت می‌تواند یک ایران جهش داشته باشد بهترین گواه آن یزد است، افزود: یزدی‌ها در طول تاریخ پر افتخار ایران توانسته‌اند آن جایگاه فاخر و نقش پرشکوه را برای خود رقم بزنند.

وی اظهار کرد: اینها که میگویم تعارف نیست؛ از آن قنات‌های اعماق زمین تا آن بادگیرهای سر به آسمان کشیده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از هر فرصتی استفاده حداکثری کرد.

جلیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر با دو رویکرد مواجه هستیم گفت: یک رویکرد استفاده از حداکثری از سرمایه‌های مادی و معنوی است.

وی با اشاره به اینکه این روزها می‌شنوید که عده‌ای ضعف‌ها را لیست می‌کنند که بعضی از آنها درست و برخی دیگر نادرست است، گفت: ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد بلکه با قدرت برطرف می‌شود.

جلیلی ادامه داد: ما باید فرصت‌های خود را بشناسیم و برای آن برنامه داشته باشیم و با همت و خلاقیت این مسیر را دنبال کنیم تا روز به روز جهش، پیشرفت و تعالی مملکت رقم بخورد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: کسانی بودند می‎‌گفتند به ما رأی بدهید تا برویم چنان توافقی امضا کنیم تا هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد. نتیجه چه شد؟

راه شهید رئیسی را ادامه می دهیم

وی با بیان اینکه سال جنگ را به این ملت تحمیل کردند که همه دنیا به آن اعتراف کردند که جنگ با صدام نبود، گفت: همین چهار هزار شهید این استان به خوبی گواهی می‌دهند که چه کسانی سخت‌ترین جنگ را به این ملت تحمیل کردند؟

جلیلی ادامه داد: یکی از کشورهای منطقه اعلام کرد که در جنگ ۳۰ میلیارد دلار به عروسکی مثل صدام کمک کردند اما موفق نشدند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ملت ما ایستاد و از آرمان‌ها، منافع و حقوق خود دفاع کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: هر روستا باید یک سلول برای جهش کشور باشد و نباید به حداقل‌ها اکتفا کرد؛ انقلاب به قله‌ها نگاه می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنی که سال ۴۲ به ایران اجازه‌ای برای صحبت در رابطه با رژیم صهیونیست نمی‌داد؛ حالا وقتی جسارتی به ملت ایران کرد ۱۰۰ ها موشک به سمت رژیم صهیونیست شلیک شد و هیچ غلطی نتوانست بکند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز ملت ما در عرصه فناوری در مرزهای دانش جوانانش فعالیت می‌کنند و برای دولت تولید قدرت می‌کنند.

جلیلی با تأکید بر اینکه وضع دستمزد کارگران و کارمندان باید با شرایط زندگی و تورم کشور متناسب شود، افزود: قول‌های که شهید رئیسی داده است باید با جدیت دنبال شود و راه شهید رئیسی را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.