انتخابات

«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری‌‏ها و در زمینه‌های مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.

توانمندسازی گروه‌های تبلیغی و مردمی در عرصه فضای مجازی

 به نقل از مرکز ملی فضای مجازی،«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری‌‏ها، بهره‌‏مندی از امکانات و توانمندی‌‏های یکدیگر در زمینه‌های مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.

این تفاهم‌نامه که در ۹ ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروه‌های تبلیغی و مردمی در عرصه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیات‌های جریان‌ساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.

همچنین بر اساس این سند همکاری و با ایجاد کمیته‌ای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیام‌رسان‌ها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوست‌نگاری فرهنگی و تحقق آن در کلان‌پروژه‌های فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانه‌ها و انسان‌رسانه‌های تخصصی» و «فعال‌سازی ظرفیت‌های تبلیغی در راستای انگیزه‌بخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.

گفتنی است که تلاش شده تا موضوعات و محورهای این تفاهم‌نامه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.