انتخابات

در آستانه برگزاری دومین مرحله از انتخابات ریاست‌جمهوری، شوروشعف خاصی در حرم مطهر رضوی جاری است و زائران بسیاری از سراسر کشور راهی این بارگاه ملکوتی شده‌اند تا ضمن عرض ارادت به ثامن‌الحجج، در انتخابات پیش رو نیز شرکت کنند.

رأی‌دادن در حرم مطهر رضوی خاطره‌ای به‌یادماندنی

یکی از زائران که خانم جوانی است در گفتگو با خبرنگار ما و در خصوص انتخابات پیش رو می‌گوید: رأی‌دادن در حرم امام رضا (ع) حس و حالی وصف‌ناپذیر دارد. انگار که در این مکان مقدس، رأی خود را به دست امام رضا (ع) می‌دهم و ایشان واسطه خیر در برآورده‌شدن آرزوهایم خواهند بود.
وی با اشاره به تجربه رأی‌دادن در حرم مطهر رضوی در انتخابات گذشته می‌افزاید: حضور در حرم امام رضا (ع) و شرکت در انتخابات، دو توفیق الهی است که خداوند نصیب من کرده است. من با تمام وجود به کاندیدای موردنظرم رأی می‌دهم و امیدوارم که با انتخاب اصلح، شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.
یکی دیگر از زائران نیز با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات تصریح می‌کند: همه ما وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم و برای سرنوشت کشورمان تصمیم بگیریم. رأی هر فرد ایرانی، ارزشمند است و می‌تواند در تعیین آینده کشورمان نقشی اساسی داشته باشد.
شادمان یکی دیگر از زائرانی است که از شهر تهران برای زیارت به مشهد مقدس آمده و به گفته خودش تا زمان انتخابات در مشهد می‌ماند، از همه مردم ایران می‌خواهند که با حضور پرشور در انتخابات، بار دیگر حماسه‌ای سیاسی و اجتماعی خلق کنند و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند. 
حضور زائران در حرم امام رضا (ع) و شرکت در انتخابات، صحنه‌های زیبایی از همدلی و شور و شعور مردم ایران را به نمایش می‌گذارد. این مردم با حضور در این مکان مقدس، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، با رأی خود، آینده‌ای روشن برای کشورشان رقم خواهند زد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.