انتخابات

سرپرست ریاست جمهوری درخشش تیم ملی تکواندوی کشورمان و کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی جهان برای دومین سال متوالی در رقابت‌های جام جهانی در کشور کره جنوبی را مایه نشاط ملی و افتخاری ارزشمند برای آحاد ملت غیور و قهرمان‌پرور ایران اسلامی دانست.

مخبر قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی کره جنوبی را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین محمد مخبر در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی کره جنوبی برای دومین سال متوالی تصریح کرد: ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از زحمات ورزشکاران شایسته و تلاش‌های مربیان، دست‌اندرکاران و همه زحمت‌کشان این رشته مدال‌آور، این موفقیت ارزشمند را به مردم کشورمان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، استمرار توفیقات تیم ملی و سایر ورزشکاران کوشای کشورمان را مسئلت دارم.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی تکواندوی کشورمان و کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی جهان برای دومین سال متوالی در رقابت‌های جام جهانی در کشور کره جنوبی، مایه نشاط ملی و افتخاری ارزشمند برای آحاد ملت غیور و قهرمان‌پرور ایران اسلامی است.

اینجانب، ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از زحمات ورزشکاران شایسته و تلاش‌های مربیان، دست‌اندرکاران و همه زحمت‌کشان این رشته مدال‌آور، این موفقیت ارزشمند را به مردم کشورمان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، استمرار توفیقات تیم ملی و سایر ورزشکاران کوشای کشورمان را مسئلت دارم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.