انتخابات

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: محکم تا آخر پای فلسطین هستیم و فلسطینیان تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهند داد.

سردار حاجی‌زاده: فلسطینیان تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهند داد / محکم تا آخر پای فلسطین هستیم

به گزارش قدس آنلاین تعدادی از خانواده‌های شهدای اهل غزه نبرد «طوفان الأقصی» که از طریق برخی کشورهای منطقه وارد تهران شدند با حضور در پارک ملی هوافضا با سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سردار امیرعلی حاجی زاده گفت: همانگونه که از سلاح‌های عزیزان ما در فلسطین و لبنان و جاهای دیگر مشخص است در واقع از طریق ایران کمک و تغذیه می‌شود و از هر کاری که از ما بربیاید کوتاهی نکردیم و کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: در هر بخشی که توان داشته باشیم تا پای جان پای مقاومت و مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند قطعاً ملت فلسطین پیروز هستند. استقامت و مقاومت شما واقعاً قابل وصف نیست. این که کسانی بین شما هستند که ۳۰ تا ۴۰ شهید دادند که برای غیرفلسطینیان قابل فهم نیست و این مقاومت و موفقیت شما مبارک باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه سخنان خود گفت: مطمئن باشید که شما مسیر تاریخ جهان را تغییر می‌دهید و این اتفاق خواهد افتاد. شما تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهید داد. محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.