انتخابات

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رخدادهای هفتم اکتبر به منزله کلید پیدایش خاورمیانه‌ای جدید بوده است.

رخدادهای هفتم اکتبر کلید پیدایش خاورمیانه‌ای جدید بود

به گزارش قدس آنلاین «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت در کرانه باختری در حال تحول مداوم و تصاعدی است. مقاومت در کرانه باختری متوقف نشده و در رشد مداوم است.

ابو شاهین گفت: نظامیان اشغالگر در کرانه باختری به بیشترین قدرت ممکن متوسل شده‌اند و کار به استفاده از جنگنده کشیده است. ابزارهای مقاومت در کرانه باختری نظامیان اشغالگر را به کاهش یورش‌های زمینی ناچار کرده است.

وی افزود: این دولت آمریکا است که جنگ را اداره می‌کند و تلاش دارد چهره زشت جنایت‌های اشغالگران را زیبا جلوه دهد. قسام، گردان‌های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در نبردی حماسی به سر می‌برند و دشمن اندیشیدن به سازوکاری برای خروج از غزه را آغاز کرده است.

ابوشاهین گفت: رخدادهای هفتم اکتبر کلید پیدایش خاورمیانه‌ای جدید بود. ما به توقف ریختن خون ملت فلسطین و برقراری توافق مبادله بر اساس خواسته‌های ۴ گانه مشخص‌شده از سوی مقاومت فلسطین توجه و اصرار داریم.

وی ادامه داد: برای همگان روشن است که مقاومت همچنان ابتکار عمل را به دست دارد و می‌تواند به دشمن تلفات وارد کند. دشمن نمی‌تواند شروطی را که در تحقق آن‌ها در میدان نبرد ناتوان بوده است در گفت‌وگوها به ما تحمیل کند.

ابوشاهین ادامه داد: نیروهای مقاومت در لبنان، عراق و منطقه معادله جدیدی را به میدان نبرد تحمیل کرده‌اند. موضع حزب‌الله روشن و قاطع است و به محض توقف تجاوز به غزه حمله‌های حزب‌الله به دشمن متوقف خواهد شد. دشمن اسرائیلی می‌داند که هرگونه ماجراجویی در لبنان بهای گزافی را برایش در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.