انتخابات

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 997589

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از کشف و ضبط محموله ۱۰ تنی پای مرغ فاقد مجوز و فاسد، از یک کامیون گذری در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۰ تن پای فاسد مرغ در سبزوار

به گزارش قدس خراسان، دکتر برات‌الله زیدآبادی گفت: این کامیون از نیشابور به اصفهان در حرکت بود، که بوی تعفن شدید و ریزش خونابه از خودرو، شک‌برانگیز شده و با هماهنگی پلیس آگاهی در سبزوار توقیف و محموله آن ضبط شد.

وی افزود: بار این کامیون شامل ۱۰ تن پای مرغ فاقد مجوز و فاسد، به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و فساد پس از گذراندن مراحل اداری و قانونی از چرخه مصرف انسانی خارج و و برای تبدیل به ضایعات، به کشتارگاه دام ارسال شد.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار خاطرنشان کرد: مطابق دستور دادستان، کامیون مزبور نیز به توقفگاه منتقل شد و پرونده ای برای خاطیان این پرونده به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی، تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

زیدآبادی تاکید کرد: کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار، با هدف بهداشت و سلامت مواد غذایی و صیانت از حقوق شهروندان، به صورت مستمر و با جدیت بر عملکرد مراکز عرضه فراورده های خام دامی و خودروهای حمل فراورده ها نظارت دارند و با متخلفان بدون چشم‌پوشی برخورد می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.