انتخابات

تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل با هدف تحت پوشش قرار دادن تمامی کودکان لازم‌التعلیم و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و بازگشت آنها به چرخه آموزش منعقد شد.

همه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازمی‌گردند

به گزاش سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، رئیس این سازمان با اشاره به جزییات تفاهم نامه ای که بین سازمان متبوع با مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل گفت: از آنجا که نقش مشارکت های مردمی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در راستای جلب مشارکت تمامی عوامل سهیم و موثر در تربیت رسمی ضرورت دارد، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل منعقد شد تا با شناسایی و معرفی کودکان و دانش آموزان بازمانده از تحصیل گام موثری در این راستا برداشته شود.

احمد محمودزاده افزود: این تفاهم نامه در جهت حمایت از اطفال و نوجوانان در پرتو سیاست جلب مشارکت های مردمی و خیرین در آموزش و پرورش منعقده شده تا با اجرای آن به تحقق عدالت آموزشی در کشور کمک قابل توجهی شود، از این رو با تمرکز بر مناطق کم برخودار و محروم، دانش آموزان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل شناسایی شده و با حمایت های لازم در مسیر آموزش قرار می گیرند.

به گفته معاون وزیرآموزش و پرورش، برای پیشبرد اهداف این تفاهم نامه کارگروه مشترکی در سطح ملی و استان ها تشکیل خواهد شد تا از این طریق راهکارها و برنامه های مزبور به شکل مطلوبی انجام و گزارش عملکرد به صورت فصلی ارایه شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: طبق این تفاهم نامه بنا است تامین هزینه های مربوط به ثبت نام و پوشش تحصیلی دانش آموزان به صورت رایگان انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.