انتخابات

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود و می‌توان از آن بعنوان ابزاری برای متحد کردن مردم یک کشور استفاده کرد

انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد این منطقه، با اشاره به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی تاکید کرد و گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، می‌توانند در سرنوشت ۴ سال آینده کشور سهیم باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش افزود: وظیفه همه ما دعوت مردم به انتخابات است، چرا که دشمنان نظام برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، برنامه ریزی کرده‌اند.

وی با دعوت از آحاد ملت بویژه رأی اولی‌ها جهت حضور گسترده در انتخابات، تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور و همه جانبه خود در رویدادهای مهم کشور در عرصه‌های مختلف، ثابت کردند که پای انقلاب ایستاده اند.

امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، عنوان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ادای دین به نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه انتخابات مسیر اصلاح و پیشرفت یک کشور بشمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مردم با شناخت و آگاهی کامل، شایسته‌ترین فرد را برای سکان هدایت کشور انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.