انتخابات

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 997672

سومین مستند سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ر جریان تبلیغات تلویزیونی نامزدها برای دور دوم انتخابات از شبکه اول سیما پخش شد.

مستند سوم سعید جلیلی پخش شد

به گزارش قدس آنلاین سومین مستند تلویزیونی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان تبلیغات تلویزیونی ویژه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما پخش شد.

این مستند در ساعت ۲۳:۳۰ نیز مجدد بازپخش خواهد شد.

جلیلی در روایت‌هایی که از خود در این مستند نشان داد همه ایران را سرای خود دانست و بیان کرد: می‌گویند من تیم دارم و بسته هستم در صورتی که همه ایران سرای من است و این تیم من است.

همسر شهید مهدی باکری ر مصاحبه آقای جلیلی را فردی دست پاک و متواضع ولایت مدار و دغدغه‌مند معرفی کرد که برای برون رفت مشکلات جامعه راهکار دارد و شهید هم دوست دارد به کسی رأی دهیم که موجب خوشحالی مردم غزه می‌شود.

تصاویر متنوع از حضور سعید جلیلی در گود زورخانه همچنین روایت‌هایش از سفر به ژاپن که در رابطه با ورزش‌های سنتی ایران ایده‌ای داشته که ژاپنی‌ها در ورزش فوتبال ضعیف بودند و با هدف گذاری ورزش خود را تقویت کردند.

جلیلی در جمع بازاریان بازار را قلب اقتصاد کشور دانست به تشکیل ۲۴ جلسه با اصناف مختلف اشاره کرد و گفت مردم کسی را که انتخاب می‌کنند باید از روز شنبه کارش را آغاز کند. در بخش‌هایی از این مستند جلیلی در میان مردم و اقشار مختلف بود که آنها مشکلات خود را مطرح می‌کردند برخی نیز در مسیر تردد خیابان راکب موتور بودند و مشکلاتشان را ر حال حرکت می‌گفتند و عده‌ای هم به او می‌گفتند که مشکلات ما را حل کن و ما حتماً به شما رأی می‌دهیم.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در این مستند به توجه به روستاها و دیده شدن زندگی روستاییان پرداخت در میان جوانان روستایی حضور داشت و صحبت می‌کرد. از نزدیک و چهره به چهره با آنها گفتگو می‌کرد و این سوال را مطرح می‌کرد که چرا مشکلات شما برطرف نشده است. چقدر بر عهده مسئولان بوده و چقدر خودتان به دنبال رفع مشکل‌تان نبوده‌اید. او در جمع روستاییان می‌گفت که هر روستای ما می‌تواند یک سلول جهش کشور باشد. حاشیه نشینی زمانی به وجود می‌آید که به روستاها توجه نشود.

جلیلی گفت؛ روستای ما باید احساس کند که یک محیط مرفه و آرام برای زندگی دارد و هر چقدر در این زمینه حرکت کنیم خواهیم دید که مهاجرت معکوس می‌شود و به جای آنکه از روستاها به شهرها بروند به صورت معکوس حاشیه شهرها بلکه از وسط شهرها به روستاها می‌آیند.

وی افزود: جهش ایران ممکن است با یک تلاش بزرگ و این با جهش تک تک روستاها انشاالله اتفاق می‌افتد. تعارف نیست اگر من که الان از جراحی قلب اطلاعی ندارم و وارد اتاق عمل شوم نتیجه‌اش مشخص است و واقعیت‌های سیاست خارجی نیز مشخص است.

همزمان تصاویری از حضور ظریف و مذاکرات او در مورد برجام پخش شد و صحبت‌های کارشناسی خارجی را نشان دادند که آن را نقد می‌کرد. جلیلی همچنین سخنانی از خود را در این مستند نمایش داد که در مورد شهید سلیمانی و حفظ امنیت برای کشور و منطقه ایجاد کرده بود و خار چشم دشمنان شده بود.

دیدارهای شهید ابراهیم رئیسی با مقام‌های کشورهای مختلف اتحادیه اروپا بخش‌های دیگری از مستند سوم سعید جلیلی بود و روایت‌هایی را از مسئولان مختلف از جمله مشاور سابق وزیر دفاع فرانسه پخش کرد که گفته بود ایرانی‌ها به قدرتی اجتناب ناپذیر رسیدند. ایران و رئیس جمهور جدید ایران یک بازیگر مهم در تغییر روابط قدرت جهانی برای رسیدن به دنیای متوازن خواهند بود.

جلیلی در بخش‌هایی نیز که بازپخش مناظره دور اول انتخابات بود و در مورد پرونده کرسنت مبارزه با فساد سخن گفته بود، بیان کرد: ۸ سال کشور را معطل کردید و فرصت اشتغال و ارزآوری را از بین بردید و در مورد کرسنت صحبت می‌کنید که ده‌ها میلیارد دلار از سرمایه‌های کشور را به یغما برده است و در مورد این فساد باید جواب دهید و من با فساد مبارزه خواهم کرد.

وی افزود: اینطور نمی‌شود که کسی بگوید من می‌خواهم بررسی کنم و کارشناسان را ببینم و بگویم می‌خواهم چه کار کنم نه اینطور نمی‌شود در آن ۸ سالی که ملت ما رنج کشید امروز با توانمندی‌های ارزشمند خودمان به پای صحنه می‌آییم تا بتوانیم به کمک شما مردم موفقیت‌های بزرگ را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.