سخنگوی دولت با انتقاد شدید از زیر سوال بردن دستاوردهای شهید رئیسی و ارائه آمارهای غیر واقعی در جریان مناظره دوم نامزدهای ریاست جمهوری برای دفاع از شهید رئیسی و دولت او در مناظره با هر یک از نامزدها اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی سخنگوی دولت برای مناظره با نامزدها و دفاع از عملکرد رئیسی

قدس آنلاین: علی بهادری جهرمی به ارائه برخی آمارها و گزارشها در جریان مناظره دوم نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در خصوص عملکرد دولت سیزدهم واکنش نشان داد و با بیان اینکه این موضوع داغ دیگری است برای کسانی که دوستدار شهید رئیسی بودند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برای رئیسی عزیز دلم سوخت  که در زمان حیات وی عده‌ای کارهای او را نمی‌دیدند و زیر سوال می‌برند و بعد از  شهادتش به زحمات او اعتراف کردندف گفت:  همین اتفاق را ما در برخی رسانه‌ها در جریان انتخابات می بینیم و زیر سوال بردن دستاوردهای  دولت سیزدهم یک ظلم است. آنهم در شرایطی که یک دهه کشور متوقف بود و مردم  آنرا حس می‌کردند ضمن اینکه نهادهای بین‌المللی هم در گزارشهایشان رکود و اعداد تقریبا صفر رشد اقتصادی ما را  اعلام می‌کردند.

سخنگوی دولت افزود: شهید رئیسی در چنین شرایطی دولت و کشور را تحویل جرفت در حالی که روز ۷۰۰ نفر در کشور به دلیل کرونا جان می‌باختند. آیا کسانی که این‌گونه دستاوردها و کارهای دولت سیزدهم را زیر سوال می‌برند از روح این جانباختگاه خجالت نمی‌کشند؟ وقتی که روزانه ۷۰۰ نفر در کشور کشته می‌شدند آنها می گفتند تا  فلان امتیاز داده نشود نمی توان نفت فروخت یا تا FATF تصویب نشود واکسن نمی‌توان خرید..

وی افزود: مشروح مذاکراتشان اینجا در دولت هست که می گفتند درصد های وحشتناک تخفیف بدهیم تا یک ذره نفت بفروشیم و به نسبت تخفیف هایی که آنها میدادند می توان گفت امروز تقریبا تخفیفی داده نمی شود. .

 بهادری جهرمی با بیان اینکه خودشان می‌دانند و من تعجب می‌کنم چگونه همه چیز را زیر سوال می برند، اظهار داشت: در حالی که دشمن ما در سنای امریکا اعتراف می‌کند ما نتوانستیم جلوی ملت ایران را بگیریم، کسی که باید دوستدار ملت باشد و اعتمادش به ملت باشد دستاوردهای خودمان را زیر سوال می‌برد. نموردار تورم نشان می‌دهد و بعد نمی‌گوید از این ۶ سال که تورم بالا بوده سه سال در دولت قبل بوده و بقیه که در این دولت آمده نزولی شده؟مسکن را نمی‌گویند که ما نساختیم و بعد نمی‌گویند این دولت چه کاری را آغاز کرده درحالی که همه می‌دانند شروع ساخت مسکن آنهم در این حجم خودش دو سه سال زمان می برد.

سخنگوی دولت تأکید کرد:  ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکنی که شروع شده به ساختن عدد خیلی بزرگی است و من برای مردم نگرانم که کسانی که مشروح مذاکرات و فیلمشان را داریم در حالی که می گفتند من هم صبح جمعه متوجه شدم، در دولت درباره جزئیات گرانی بنزین صحبت می‌کردند و امروز دوباره طمع کرده‌اند که برگردند و به مردم دروغ بگویند. 

بهادری جهرمی اظهار داشت:من به عنوان سخنگوی دولت بارها اعلام کرده ام آماده‌ام با افتخار درباره عملکرد دولت شهید رئیسی با هر یک از نامزدها مناظره کنم و تقاضا داریم در هر مناظره‌ای حاضر شویم و عداد و ارقام را ارائه دهیم تا مردم بتوانند مقایسه کنند و امیدواریم همه مشارکت کنند و هر کسی به هر نامزدی رأی بدهند ما تشکر می کنیم و به انتخاب آنها می بالیم و از کسانی هم که دور اول نیامدند می خواهیم بیایند و ردی بدهند و ما انتخابشان را روی چشم می گذاریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.