انتخابات

جانشین انتظامی قائم شهر از دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس اماکن این شهرستان خبر داد.

دستگیری مأموران قلابی در قائم شهر

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ حسن بابایی گفت: در پی گزارشات متعدد مردمی و همچنین اعلام اداره تعزیرات حکومتی مبنی بر اینکه شخصی با غصب عناوین به عنوان بازرس اداره اماکن، تعزیرات حکومتی و بیت رهبری اقدام به ایراد گرفتن و بیان تخلفات واحدهای صنفی و ترساندن آنها و در نهایت اخذ پوشاک، کالا و ... از آن واحدهای صنفی در سطح شهرستان بدون پرداخت وجه می‌ کرد، مراتب در دستور کار ماموران پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فنی و بررسی‌های تخصصی ماموران اماکن موفق به شناسایی متهمین شده و در پی شکایت شهروندی آنان را به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان احضار کردند.

جانشین انتظامی قائم شهر گفت: متهمان که زن و شوهر بودند با مشاهده ادله‌های موجود و شناسایی مالباختگان مبنی بر اینکه آنان با داشتن کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به عنوان بازرس تعزیرات به پنج فقره سرقت در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی در پایان با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند، افزود: از کسبه و شهروندان عزیز خواستارم در صورت متضرر شدن از سوی افرادی با شرایط ذکر شده می‌باشند جهت پیگیری و بررسی موضوع به اداره تعزیرات استان مازندران مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.