ترامپ نامزد حزب جمهوری‌ خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد رقیب دموکراتش قصد کناره‌ گیری از رقابت‌ های انتخاباتی را دارد.

یک پیش بینی عجیب؛ بایدن از انتخابات کنار می‌کشد/ فرمانداران دمکرات پشت سر بایدن ایستاده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر برگزار می شود و بایدن و ترامپ دو رقیب انتخاباتی در حال حاضر تعداد لازم رای نمایندگان دموکرات و جمهوری خواهان را دریافت کرده است.

پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن در ۲۷ ژوئن به دلیل عملکرد ضعیف بایدن در آن و افزایش نگرانی‌ها نسبت به سلامت ذهنی و شناختی او، بسیاری در آمریکا، از جمله دموکرات‌ها خواستار جایگزینی بایدن با فردی مناسب برای حضور در انتخابات شدند و حالا رسانه های آمریکایی در حالی اظهارنظری از ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرده اند که او یک پیش بینی عجیب داشته، ترامپ مدعی شده: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حال کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی است و  و این، بدان معنی است که ما کامالا هریس را خواهیم داشت.»

البته برخی از اعضای حزب دمکرات بعد از مناظره پنج شنبه گذشته دو نامزد انتخاباتی آمریکا، کاملا هریس را به عنوان جایگزین احتمالی بایدن عنوان کرده اند.

با این حال خبرگزاری  تاس امروز گزارش داده کتی هوچول فرماندار نیویورک و وس مور فرماندار مریلند در کاخ سفید در جمع خبرنگاران گفتند "فرمانداران پشت سر او [بایدن] ایستاده اند.

پیش از این هم خانواده بایدن از او خواسته بودند که همچنان به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی فعالیت های خود را ادامه دهد، به نظر می رسد خانواده او این روزها در این تصمیم جدی گرفته اند زیرا آن طور که پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک پست گزارش داده است: هانتر بایدن به دستیاران قدیمی پدرش اعتماد ندارد و می‌ خواهد در جلسات کاخ سفید حضور داشته باشد و بایدن هم قرار نیست به او نه بگوید.

هانتر بعد از مناظره پدرش و جمع شدن خانواده در کمپ دیوید در تعطیلات آخر هفته، با او به کاخ سفید آمده و از نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا مشاوره می‌دهد.

هانتر ۵۴ ساله در حالی بر جلسات پدرش نظارت می‌کند که ماه پیش در سه اتهام مرتبط با حمل اسلحه مجرم شناخته شد و قرار است دادگاه فدرال دوم او پنجم سپتامبر به اتهام کلاهبردای مالیاتی ۱.۴ میلیون دلاری برگزار شود. 

او مانند سایر اعضای خانواده بایدن حامی نامزدی پدر ۸۱ ساله‌اش برای دور دوم ریاست‌جمهوری است و به رغم درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن بعد از عملکرد ناموفقش در مناظره مقابل ترامپ، بر ادامه حضور او اصرار دارد. 

نقش جدید هانتر را ابتدا شبکه ان‌بی‌سی به نقل از چهار منبع و بعد نیویورک پست به نقل از دو منبع گزارش کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.